Installatie: Proximus komt niet af...

  • 14 March 2020
  • 36 reacties
  • 1032 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Magdagascar vanwege de uitzonderlijke situatie als gevolg van het coronavirus en om geen risico voor u of onze technici te vormen, kunnen we onze afspraak voor uw nieuwe installatie niet nakomen.  We nemen contact met u op wanneer de situatie weer normaal is geworden om een ​​nieuwe afspraak in te plannen.  Grt, Heidi

Gezien de coronasituatie zal de installatie-afspraak van 14-04-2020 niet kunnen doorgaan. Hoe gaat het nu verder in zijn werk? Worden wij op de hoogte gehouden aub?

Reputatie 7
Badge +3

Beste GeertC - indien mogelijk graag de datum van 14/04 handhaven. Wij hebben hiervoor ook al diverse afspraken en regelingen gemaakt. Moet daarvoor verlof nemen en huurauto boeken etc.

Indien om enige reden dan ook die afspraak niet kan doorgaan: gelieve ons dan tijdig te verwittigen graag. Met dank.

Beste GeertC - indien mogelijk graag de datum van 14/04 handhaven. Wij hebben hiervoor ook al diverse afspraken en regelingen gemaakt. Moet daarvoor verlof nemen en huurauto boeken etc.

Indien om enige reden dan ook die afspraak niet kan doorgaan: gelieve ons dan tijdig te verwittigen graag. Met dank.

 

Dan zullen we deze afspraak behouden, gezien de corona maatregelen zou de kans klein geweest zijn dat deze afspraak vervroegd kon worden.

 

Geert

Beste GeertC - indien mogelijk graag de datum van 14/04 handhaven. Wij hebben hiervoor ook al diverse afspraken en regelingen gemaakt. Moet daarvoor verlof nemen en huurauto boeken etc.

Indien om enige reden dan ook die afspraak niet kan doorgaan: gelieve ons dan tijdig te verwittigen graag. Met dank.

Reputatie 7
Badge +3

@Magdagascar 

Momenteel zie ik dat de afspraak voorzien is voor 14/04.

Deze datum is onder meer bepaald door corona maatregelen en de beperkte interventie die we kunnen uitvoeren.

 

Ik zal vragen aan onze dispatche of we de afspraak eventueel toch niet kunnen vervroegen.

 

Onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak

 

Geert

Misschien kunnen ze u ook via de helpdesk 0800 22 800 informeren of die afspraak gewoon door zal gaan of niet, enfin ik probeer alleen maar u wat verder te helpen met de beperkte middelen die ik heb.

Alle begrip, indien ze persoonlijk en tijdigverwittigen dat een afspraak niet kan plaats hebben.

ter info: ze hebben in een ander topic gemeld dat er wegens de coronavirus medewerkers van thuisuit zullen werken en er hierdoor vertragingen kunnen zijn: 

zie > https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/coronavirus-de-maatregelen-van-proximus-49860

Gezien de vorige ervaringen verwacht ik ook hier niet echt enig antwoord :slight_frown:

Ok Martin, bedankt voor de info. Ben nieuw hier :expressionless:

Louter ter info: Eventuele verdere uitleg van iemand van proximus zelf kun je pas maandag verwachten als ze terug op het forum langskomen.

Reageer