Bevestiging gekregen van Proximus voor installatie internet + tv op 10-03-2020. Proximus is niet komen opdagen, zonder verwittigen, uitleg of verontschuldiging… Speciaal daarvoor een dag verlof genomen + huurwagen verplaatsing van Gent naar Burg-Reuland (235 km enkel). Niet leuk. Ondertussen nieuwe afspraak gekregen (terug zonder uitleg of verontschuldigingen). Hopen dat het deze keer goed gaat. Mijn vertrouwen als nieuwe klant heeft toch een ferme deuk gekregen!
Dag
Gezien de coronasituatie zal de installatie-afspraak van 14-04-2020 niet kunnen doorgaan. Hoe gaat het nu verder in zijn werk? Worden wij op de hoogte gehouden aub?
Beste GeertC - indien mogelijk graag de datum van 14/04 handhaven. Wij hebben hiervoor ook al diverse afspraken en regelingen gemaakt. Moet daarvoor verlof nemen en huurauto boeken etc.
Indien om enige reden dan ook die afspraak niet kan doorgaan: gelieve ons dan tijdig te verwittigen graag. Met dank.
Beste GeertC - indien mogelijk graag de datum van 14/04 handhaven. Wij hebben hiervoor ook al diverse afspraken en regelingen gemaakt. Moet daarvoor verlof nemen en huurauto boeken etc.
Indien om enige reden dan ook die afspraak niet kan doorgaan: gelieve ons dan tijdig te verwittigen graag. Met dank.
Dan zullen we deze afspraak behouden, gezien de corona maatregelen zou de kans klein geweest zijn dat deze afspraak vervroegd kon worden.
Geert
Beste GeertC - indien mogelijk graag de datum van 14/04 handhaven. Wij hebben hiervoor ook al diverse afspraken en regelingen gemaakt. Moet daarvoor verlof nemen en huurauto boeken etc.
Indien om enige reden dan ook die afspraak niet kan doorgaan: gelieve ons dan tijdig te verwittigen graag. Met dank.
Momenteel zie ik dat de afspraak voorzien is voor 14/04.
Deze datum is onder meer bepaald door corona maatregelen en de beperkte interventie die we kunnen uitvoeren.
Ik zal vragen aan onze dispatche of we de afspraak eventueel toch niet kunnen vervroegen.
Onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak
Geert
Misschien kunnen ze u ook via de helpdesk 0800 22 800 informeren of die afspraak gewoon door zal gaan of niet, enfin ik probeer alleen maar u wat verder te helpen met de beperkte middelen die ik heb.
Alle begrip, indien ze persoonlijk en tijdigverwittigen dat een afspraak niet kan plaats hebben.
ter info: ze hebben in een ander topic gemeld dat er wegens de coronavirus medewerkers van thuisuit zullen werken en er hierdoor vertragingen kunnen zijn:
Gezien de vorige ervaringen verwacht ik ook hier niet echt enig antwoord
Ok Martin, bedankt voor de info. Ben nieuw hier
Louter ter info: Eventuele verdere uitleg van iemand van proximus zelf kun je pas maandag verwachten als ze terug op het forum langskomen.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.