Installatie: Proximus komt niet af...


Bevestiging gekregen van Proximus voor installatie internet + tv op 10-03-2020. Proximus is niet komen opdagen, zonder verwittigen, uitleg of verontschuldiging… Speciaal daarvoor een dag verlof genomen + huurwagen verplaatsing van Gent naar Burg-Reuland (235 km enkel). Niet leuk. Ondertussen nieuwe afspraak gekregen (terug zonder uitleg of verontschuldigingen). Hopen dat het deze keer goed gaat. Mijn vertrouwen als nieuwe klant heeft toch een ferme deuk gekregen!


36 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@Magdagascar Afspraak voor morgen 16/6/20 staat geregistreerd om uit te voeren.Excuses voor de verwarring.Groetjes,Joel

@Magdagascar normaal zouden de afspraken daar ook moeten te vinden zijn maar ofwel voeren ze dit niet altijd in ofwel heb je een probleem met myproximus  zoals nog wel voorvalt.

Maandag komen de proximus medewerkers hier terug langs om je verder op de hoogte te houden en deze nog eens door te sturen .

Reputatie 6
Badge +3

Ik wou het gewoon verduidelijken. Ik ben het volkomen met jouw eens, jouw probleem is dat je de ingeplande afspraken niet kan zien onder my proximus.  Een wachtwoord resetten gaat dit natuurlijk niet oplossen. Dat is meer een intern systeem probleem die de synchronisatie moet doen van de afspraken met de persoonlijke my proximus zone van klanten. Ik vermoed dat je al beheerder bent: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html Maar daar spreekt men enkel over facturen,abonnement maar niet specifiek over afspraken.

familievandesype

Bedankt voor de tip - maar heb ik ook al gecontroleerd. Eenvoudigst is wanneer Proximus e-mail nogmaals doorstuurt (naar rruudd@telenet.be) 🙂

Reputatie 6
Badge +3

Je kijk best ook eens op de webmail van Telenet. Het is die ongewenste mail filter die eerst werkt die draait op de mailservers van Telenet. Dus als daar de Proximus mail in terecht komt dan krijg je deze niet binnen in jouw mailprogramma. Dat is het geval bij iedere ISP.  Dan past werkt de 2de mailfiltering door ofwel de ingebouwde filter van het mail programma of diegene van je beveiligingsprogramma.

KoenN

“We hebben je via e-mail een nieuwe link opgestuurd waarbij je het wachtwoord kan aanpassen.
Mvg, KoenN”

Ja alleen de proximus medewerker die deze link gestuurd heeft om je wachtwoord te veranderen kan hiervan de oorzaak of de reden weten waarom je dit moet doen.

Alle e-mails komen samen toe in Mail (Mac) - ook de Spam - geen e-mail van Proximus met link om wachtwoord te veranderen gekregen. Ik vraag me ook af waarom ik mijn wachtwoord zou moeten veranderen, ik kan perfect inloggen op myproximus...

Ter bijkomende info: Dit doe je ook best in het geval je proximus /skynet mail adressen hebt want velen gaan alleen kijken onder hun mail applicatie zelf.

Reputatie 6
Badge +3

Aangezien het om een Telenet mail adres gaat zou ik ook proberen eens de webmail van Telenet te openen en daar in de SPAM map te kijken. Want deze mails worden niet doorgestuurd naar je e-mail programma:  https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/aanmelden-op-telenet-webmail en ook hier: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/hoe-kan-ik-mappen-aanmaken-in-telenet-webmail Kijk eens in de map Spam.

Nog steeds geen e-mail gevonden

rruudd@telenet.be

Geen e-mail gevonden rruudd@telenet.be

Ter info: best ook spam map eens controleren 

???

Geen e-mail gezien...

Reputatie 7
Badge +4

We hebben je via e-mail een nieuwe link opgestuurd waarbij je het wachtwoord kan aanpassen.
Mvg, KoenN

De email met de afspraak is op 08-05-2020 naar mij gestuurd, toch langer dan 48 uur niet. Vermits ik niets in “mijn afspraken” terugvond, wou ik checken of deze afspraak op 16-06-2020 wel degelijk ingepland was (is een verplaatsing/verlof nemen voor mij van 235 km enkel...). Op mijn eerste afspraak met Proximus in maart 2020 heb ik niemand gezien (ook geen verwittiging of verontschuldigen). Vandaar mijn bezorgdheid.

Reputatie 7
Badge +3

De doorstroming naar MyProximus duurt soms 48 uur, dat zou een verklaring kunnen zijn...

Ok - bedankt - waarom staat dat dan niet in "mijn afspraken”? - verwarrend.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Magdagascar ik krijg eveneens deze info:  “Lasser bij de klant/KVD/verdeler 16/06/2020 DAG Gepland” Groetjes, Heidi

 

Op mijn Poximus-account staat geen enkele afspraak!!! 

 

Afspraak: ik hoop dat er deze keer iemand afkomt?! - Kan deze afspraak nog eens bevestigd worden?

Onze technicus komt langs op je installatieadres op dinsdag, 16 juni 2020 tussen 8u en 17u om onze netwerkkabel en aansluitpunt op je adres te installeren.

Reputatie 7
Badge +4

@Magdagascar  De afspraak is inderdaad gepland voor 26 mei 2020. Je zal hiervan zeker nog een bevestiging ontvangen.
Mvg, Koen

Op mijn Proximus-accountpagina staat er niets bij afspraken...

 

Vandaag 07-05-2020 bericht gekregen van Proximus dat de installatie gepland is op di 26-05-2020. Wij wonen in Ledeberg en kunnen niet garanderen dat wij ons dan reeds naar Burg-Reuland (Weweler) mogen verplaatsen… Bijgevolg is het misschien aangewezen om de installatie te verplaatsen naar een datum waarop deze verplaatsingen wel terug toegelaten zijn. Graag uw antwoord aub.

Reageer