Installatie: Proximus komt niet af...


Bevestiging gekregen van Proximus voor installatie internet + tv op 10-03-2020. Proximus is niet komen opdagen, zonder verwittigen, uitleg of verontschuldiging… Speciaal daarvoor een dag verlof genomen + huurwagen verplaatsing van Gent naar Burg-Reuland (235 km enkel). Niet leuk. Ondertussen nieuwe afspraak gekregen (terug zonder uitleg of verontschuldigingen). Hopen dat het deze keer goed gaat. Mijn vertrouwen als nieuwe klant heeft toch een ferme deuk gekregen!


36 reacties

ter info: ze hebben in een ander topic gemeld dat er wegens de coronavirus medewerkers van thuisuit zullen werken en er hierdoor vertragingen kunnen zijn: 

zie > https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/coronavirus-de-maatregelen-van-proximus-49860

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Magdagascar vanwege de uitzonderlijke situatie als gevolg van het coronavirus en om geen risico voor u of onze technici te vormen, kunnen we onze afspraak voor uw nieuwe installatie niet nakomen.  We nemen contact met u op wanneer de situatie weer normaal is geworden om een ​​nieuwe afspraak in te plannen.  Grt, Heidi

Louter ter info: Eventuele verdere uitleg van iemand van proximus zelf kun je pas maandag verwachten als ze terug op het forum langskomen.

Ok Martin, bedankt voor de info. Ben nieuw hier :expressionless:

Gezien de vorige ervaringen verwacht ik ook hier niet echt enig antwoord :slight_frown:

Alle begrip, indien ze persoonlijk en tijdigverwittigen dat een afspraak niet kan plaats hebben.

Misschien kunnen ze u ook via de helpdesk 0800 22 800 informeren of die afspraak gewoon door zal gaan of niet, enfin ik probeer alleen maar u wat verder te helpen met de beperkte middelen die ik heb.

Reputatie 7
Badge +3

@Magdagascar 

Momenteel zie ik dat de afspraak voorzien is voor 14/04.

Deze datum is onder meer bepaald door corona maatregelen en de beperkte interventie die we kunnen uitvoeren.

 

Ik zal vragen aan onze dispatche of we de afspraak eventueel toch niet kunnen vervroegen.

 

Onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak

 

Geert

Beste GeertC - indien mogelijk graag de datum van 14/04 handhaven. Wij hebben hiervoor ook al diverse afspraken en regelingen gemaakt. Moet daarvoor verlof nemen en huurauto boeken etc.

Indien om enige reden dan ook die afspraak niet kan doorgaan: gelieve ons dan tijdig te verwittigen graag. Met dank.

Reputatie 7
Badge +3

Beste GeertC - indien mogelijk graag de datum van 14/04 handhaven. Wij hebben hiervoor ook al diverse afspraken en regelingen gemaakt. Moet daarvoor verlof nemen en huurauto boeken etc.

Indien om enige reden dan ook die afspraak niet kan doorgaan: gelieve ons dan tijdig te verwittigen graag. Met dank.

Beste GeertC - indien mogelijk graag de datum van 14/04 handhaven. Wij hebben hiervoor ook al diverse afspraken en regelingen gemaakt. Moet daarvoor verlof nemen en huurauto boeken etc.

Indien om enige reden dan ook die afspraak niet kan doorgaan: gelieve ons dan tijdig te verwittigen graag. Met dank.

 

Dan zullen we deze afspraak behouden, gezien de corona maatregelen zou de kans klein geweest zijn dat deze afspraak vervroegd kon worden.

 

Geert

Afspraak: ik hoop dat er deze keer iemand afkomt?! - Kan deze afspraak nog eens bevestigd worden?

Onze technicus komt langs op je installatieadres op dinsdag, 16 juni 2020 tussen 8u en 17u om onze netwerkkabel en aansluitpunt op je adres te installeren.

Op mijn Poximus-account staat geen enkele afspraak!!! 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Magdagascar ik krijg eveneens deze info:  “Lasser bij de klant/KVD/verdeler 16/06/2020 DAG Gepland” Groetjes, Heidi

Ok - bedankt - waarom staat dat dan niet in "mijn afspraken”? - verwarrend.

Reputatie 7
Badge +3

De doorstroming naar MyProximus duurt soms 48 uur, dat zou een verklaring kunnen zijn...

De email met de afspraak is op 08-05-2020 naar mij gestuurd, toch langer dan 48 uur niet. Vermits ik niets in “mijn afspraken” terugvond, wou ik checken of deze afspraak op 16-06-2020 wel degelijk ingepland was (is een verplaatsing/verlof nemen voor mij van 235 km enkel...). Op mijn eerste afspraak met Proximus in maart 2020 heb ik niemand gezien (ook geen verwittiging of verontschuldigen). Vandaar mijn bezorgdheid.

Reputatie 7
Badge +4

We hebben je via e-mail een nieuwe link opgestuurd waarbij je het wachtwoord kan aanpassen.
Mvg, KoenN

???

Geen e-mail gezien...

Ter info: best ook spam map eens controleren 

Geen e-mail gevonden rruudd@telenet.be

Nog steeds geen e-mail gevonden

rruudd@telenet.be

Reputatie 6
Badge +3

Aangezien het om een Telenet mail adres gaat zou ik ook proberen eens de webmail van Telenet te openen en daar in de SPAM map te kijken. Want deze mails worden niet doorgestuurd naar je e-mail programma:  https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/aanmelden-op-telenet-webmail en ook hier: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/hoe-kan-ik-mappen-aanmaken-in-telenet-webmail Kijk eens in de map Spam.

Ter bijkomende info: Dit doe je ook best in het geval je proximus /skynet mail adressen hebt want velen gaan alleen kijken onder hun mail applicatie zelf.

Alle e-mails komen samen toe in Mail (Mac) - ook de Spam - geen e-mail van Proximus met link om wachtwoord te veranderen gekregen. Ik vraag me ook af waarom ik mijn wachtwoord zou moeten veranderen, ik kan perfect inloggen op myproximus...

Reageer