Skip to main content

Bevestiging gekregen van Proximus voor installatie internet + tv op 10-03-2020. Proximus is niet komen opdagen, zonder verwittigen, uitleg of verontschuldiging… Speciaal daarvoor een dag verlof genomen + huurwagen verplaatsing van Gent naar Burg-Reuland (235 km enkel). Niet leuk. Ondertussen nieuwe afspraak gekregen (terug zonder uitleg of verontschuldigingen). Hopen dat het deze keer goed gaat. Mijn vertrouwen als nieuwe klant heeft toch een ferme deuk gekregen!

ter info: ze hebben in een ander topic gemeld dat er wegens de coronavirus medewerkers van thuisuit zullen werken en er hierdoor vertragingen kunnen zijn: 

zie > https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/coronavirus-de-maatregelen-van-proximus-49860


Dag @Magdagascar vanwege de uitzonderlijke situatie als gevolg van het coronavirus en om geen risico voor u of onze technici te vormen, kunnen we onze afspraak voor uw nieuwe installatie niet nakomen.  We nemen contact met u op wanneer de situatie weer normaal is geworden om een ​​nieuwe afspraak in te plannen.  Grt, Heidi


Alle e-mails komen samen toe in Mail (Mac) - ook de Spam - geen e-mail van Proximus met link om wachtwoord te veranderen gekregen. Ik vraag me ook af waarom ik mijn wachtwoord zou moeten veranderen, ik kan perfect inloggen op myproximus...


De email met de afspraak is op 08-05-2020 naar mij gestuurd, toch langer dan 48 uur niet. Vermits ik niets in “mijn afspraken” terugvond, wou ik checken of deze afspraak op 16-06-2020 wel degelijk ingepland was (is een verplaatsing/verlof nemen voor mij van 235 km enkel...). Op mijn eerste afspraak met Proximus in maart 2020 heb ik niemand gezien (ook geen verwittiging of verontschuldigen). Vandaar mijn bezorgdheid.


We hebben je via e-mail een nieuwe link opgestuurd waarbij je het wachtwoord kan aanpassen.
Mvg, KoenN


???

Geen e-mail gezien...


Ter info: best ook spam map eens controleren 


Geen e-mail gevonden rruudd@telenet.be


Nog steeds geen e-mail gevonden

rruudd@telenet.be


Aangezien het om een Telenet mail adres gaat zou ik ook proberen eens de webmail van Telenet te openen en daar in de SPAM map te kijken. Want deze mails worden niet doorgestuurd naar je e-mail programma:  https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/aanmelden-op-telenet-webmail en ook hier: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/hoe-kan-ik-mappen-aanmaken-in-telenet-webmail Kijk eens in de map Spam.


Ter bijkomende info: Dit doe je ook best in het geval je proximus /skynet mail adressen hebt want velen gaan alleen kijken onder hun mail applicatie zelf.


Ok - bedankt - waarom staat dat dan niet in "mijn afspraken”? - verwarrend.


Ja alleen de proximus medewerker die deze link gestuurd heeft om je wachtwoord te veranderen kan hiervan de oorzaak of de reden weten waarom je dit moet doen.


KoenN

“We hebben je via e-mail een nieuwe link opgestuurd waarbij je het wachtwoord kan aanpassen.
Mvg, KoenN”


Je kijk best ook eens op de webmail van Telenet. Het is die ongewenste mail filter die eerst werkt die draait op de mailservers van Telenet. Dus als daar de Proximus mail in terecht komt dan krijg je deze niet binnen in jouw mailprogramma. Dat is het geval bij iedere ISP.  Dan past werkt de 2de mailfiltering door ofwel de ingebouwde filter van het mail programma of diegene van je beveiligingsprogramma.


familievandesype

Bedankt voor de tip - maar heb ik ook al gecontroleerd. Eenvoudigst is wanneer Proximus e-mail nogmaals doorstuurt (naar rruudd@telenet.be) 🙂


Ik wou het gewoon verduidelijken. Ik ben het volkomen met jouw eens, jouw probleem is dat je de ingeplande afspraken niet kan zien onder my proximus.  Een wachtwoord resetten gaat dit natuurlijk niet oplossen. Dat is meer een intern systeem probleem die de synchronisatie moet doen van de afspraken met de persoonlijke my proximus zone van klanten. Ik vermoed dat je al beheerder bent: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html Maar daar spreekt men enkel over facturen,abonnement maar niet specifiek over afspraken.


@Magdagascar normaal zouden de afspraken daar ook moeten te vinden zijn maar ofwel voeren ze dit niet altijd in ofwel heb je een probleem met myproximus  zoals nog wel voorvalt.

Maandag komen de proximus medewerkers hier terug langs om je verder op de hoogte te houden en deze nog eens door te sturen .


@Magdagascar Afspraak voor morgen 16/6/20 staat geregistreerd om uit te voeren.Excuses voor de verwarring.Groetjes,Joel


Vandaag 07-05-2020 bericht gekregen van Proximus dat de installatie gepland is op di 26-05-2020. Wij wonen in Ledeberg en kunnen niet garanderen dat wij ons dan reeds naar Burg-Reuland (Weweler) mogen verplaatsen… Bijgevolg is het misschien aangewezen om de installatie te verplaatsen naar een datum waarop deze verplaatsingen wel terug toegelaten zijn. Graag uw antwoord aub.


Ok Martin, bedankt voor de info. Ben nieuw hier :expressionless:


Gezien de vorige ervaringen verwacht ik ook hier niet echt enig antwoord :slight_frown:


Alle begrip, indien ze persoonlijk en tijdigverwittigen dat een afspraak niet kan plaats hebben.


Misschien kunnen ze u ook via de helpdesk 0800 22 800 informeren of die afspraak gewoon door zal gaan of niet, enfin ik probeer alleen maar u wat verder te helpen met de beperkte middelen die ik heb.


@Magdagascar 

Momenteel zie ik dat de afspraak voorzien is voor 14/04.

Deze datum is onder meer bepaald door corona maatregelen en de beperkte interventie die we kunnen uitvoeren.

 

Ik zal vragen aan onze dispatche of we de afspraak eventueel toch niet kunnen vervroegen.

 

Onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak

 

Geert


Reageer