Skip to main content

Beste,

Na reeds meerdere pogingen op uw verschillende kanalen waar men belooft ons terug te bellen of te mailen en dit niet doet, gaan we hier eens proberen. (talloze tel, bezoek shop Kuurne, messengerchats ten spijt)

betreft : klantnr 36912**** Moorsele

Wanneer komt dit in orde voor deze bewoner. (=aansluiting op dit adres)

JVI airportservice 047828****

 

@JVI airportservice 

Omwille van privacy hebben we de persoonsgegevens in je forum profiel gezet

We vragen na wat er ad hand is.. Er is al een dossier 52094389.  We sturen bericht naar dossierbeheerder om op te lossen en je te contacteren.

Excuses voor de vertraging

Groeten

tina


@JVI airportservice 

ik heb info gekregen: er is een aannemer aangesteld om de nodige werken uit te voeren

We wachten op zijn bericht om verdere uitvoering te doen.

Groeten

Tina


Beste,

niet akkoord, dag X na geen aansluiting op dit adres.

Telkens word verwezen naar iemand ander/ andere dienst (paraplu effect blijkbaar bij Proximus...) 

Men wenst of wil blijkbaar geen duidelijke oplossing.

De 10de werd naar klant gestuurd via mail ( naar Veerle Santy) dat men werken ging uitvoeren… natuurlijk niemand gezien.  Tragisch nog  in dit geval ( betreft dan nog persoon met handicap, waarbij internet etc... essentieël)

De lol van het verhaal, betreft een straat met rijwoningen die allemaal op dezelfde tijd werden bewoond (startdatum) en waarvan er reeds verschillende een connectie wel hebben.

 

 

Bij deze,

 


Reageer