Skip to main content
Vraag

Ik word gebeld om een technieker te sturen

• October 9, 2025
  • 27 reacties
  • 393 Bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Jamo
  • Auteur
  • Motivator
  • February 5, 2026

@HeidiE Gisteren krijg ik volgende sms: “ Beste Proximus-klant, onze technicus ondervond een probleem bij de installatie van fiber op je locatie. Onze excuses voor het ongemak. Hierdoor hebben we de activeringsafspraak moeten annuleren. Wees gerust, we nemen contact met je op om een nieuwe afspraak te maken zodra het installatieprobleem is opgelost. Alvast bedankt voor je begrip.”   Dus weer een melding dat er een probleem is. Alsof ik dat nog niet wist. En kijk op elke pagina die ik open staat er dat ik kan overstappen op fiber.

Bij de test op de website van fiberklaar hetzelfde goede nieuws. Bij de testen op de sites van concurentie providers ook 
het goede nieuws dat ik fiber kan hebben. Wat een klucht!
mvg

Jamo
  • Auteur
  • Motivator
  • February 19, 2026

@HeidiE ​@tina.b ​@Joel M 

Voor gisteren woensdag was er weer een afspraak gemaakt. Om 8 uur zijn er hier 2 komen kijken waar de modem staat. Ik vraag of ze de fiber binnen brengen via de gevel maar blijkbaar zijn ze het Nederlands niet machtig want veel kom ik niet te weten. Ze maken een put in het voetpad en vullen die daarna en weg zijn ze. Geen kabel te zien binnen. Ik denk daar gaan we weer.Rond 10u30 Krijg ik telefoon van de planning van Proximus om een afspraak te maken voor fiber te installeren. Neen geen grap!!! Ik zeg dat ze hier juist geweest zijn maar dat ze niets gedaan hebben buiten een put graven en weer dicht doen. Er worden 2 nieuwe afspraken gemaakt. 1 voor volgende week vrijdag om fiber binnen te brengen en de week daarop om de fiber te activeren. Ja hoor weer een afspraak voor fiber binnen te brengen. Ja inderdaad de 5de keer. Tot mij verbazing komen er om 12u 30 terug 2 personen van fiberklaar om de fiber binnen te brengen. Die vraagt waarom ze een put gegraven hebben want de fiber ligt op de gevel. Eindelijk iemand die de moeite doet om uit te zoeken hoe de fiber binnen te brengen. Wat ook gebeurd. Eindelijk de fiber is binnen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben van deze laatste 2 mensen en hoe ze te werk zijn gegaan. Dat kan ik zeker niet zeggen van de ganse keten daarboven. Ik zal maar beleefd blijven en niet zeggen wat ik daar van denk. 

mvg