Skip to main content
Vraag

IK KAN MIJN GESCHENK NIET AANVRAGEN

• July 31, 2026
  • 3 reacties
  • 22 Bekeken

IK HEB PIXEL 10 Gekockht op 30 july in Ring Shopping winkel  van proximus in kuurne .bij aankop de verkoper heeft gezecht ,dat ik ga gratis pixel watch 4 krijgen ,maar nu ik kan het cadeau niet aanvragen ,want op Google website staan limit bereikt. waneer ik heb toestel gekocht daar was geen voorwaarden voor gratis cadeau......IK ben echt kwaad op dit moment dit is false advertisement van julie .dIT IS 2de keer ik krijg false advertisement van proximus .

3 reacties

Martin
  • July 31, 2026

@RAV Proximus-medewerker zullen uw gegevens nodig hebben. Vul die daarom zoveel mogelijk vooraf aan in uw → ForumProfiel (indien dit nog niet gebeurd is).
Zo vermijdt u dat de medewerker deze gegevens later nog apart moet opvragen om uw klantenfiche te kunnen raadplegen, wat de behandeling van uw vraag kan vertragen.
Indien u het nodig vindt kunt u in het veld "Ticket" bijkomende relevante informatie toevoegen.
Deze gegevens zijn om privacyredenen uitsluitend zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Andere forumgebruikers kunnen ze niet raadplegen.
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en laat hier even weten wanneer dat gebeurd is.
> > > > 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 31, 2026

@RAV  Heeft u dit bekeken bij  www.proximus.be/geschenk.?

Mutlie
  • July 31, 2026

Ter info
Onderstaand schermafdruk is wat je ziet als je naar https://shopmag.be/nl/prive surft en doorklikt naar de smartphones en dan google pixel 10 kiest.
Rechts zie je in het grijze kader (mocht m.i. duidelijker en opvallender) dat er voorwaarden aan verbonden zijn.