Vraag

Hoe krijg ik mijn aansluiting 2e verblijf in orde ? Alles loopt mis

  • 3 December 2022
  • 29 reacties
  • 280 Bekeken

  • Rising star
  • 14 reacties

Even een overzicht van wat ik ondernomen heb :

Zaterdag 15/10 contact proximus aansluiting 2e verblijf : vriendelijke dame aan de lijn die onmiddellijk vond dat ik recht had op 10 euro korting, aansluiting 2e verblijf zou 35 euro kosten en 2 weken duren, ook toen ik haar zei dat op de website een hoger bedrag stond vermeld , hield ze vol dat ze het voor die prijs in orde kon brengen, maar zij kon slechts 1 transactie doen die dag en had al een aanvraag korting ingegeven. Zij ging mij op maandag zelf terug contacteren. Op maandag geen reactie

dinsdag 18/10 contact proximus waar dus een hogere prijs werd voorgesteld en een aansluittermijn van 3 weken werd vermeld. Hij noteerde mijn klacht dat een andere prijs werd beloofd en ging die dame er op aanspreken.

woensdag 19/10 contact proximus want die aansluiting moest dringend gebeuren, eerste medewerker aan de lijn ging dit nakijken maar ben uiteindelijk doorverbonden met iemand anders, terug heel mijn uitleg. Dame heeft geluisterd naar mij maar prijs was 43.99 euro, zij ging aansluiting in orde brengen en vragen om sneller dan 3 weken te proberen. Later die dag moest ik dan online inplannen en vroegste dat mogelijk was begin december. Nog gebeld hiervoor maar konden er niets aan doen, was zeer druk. Uiteindelijk vrijdag 2 december ingepland. Er werd nog een klachten ticket aangemaakt om afspraak te vervroegen maar nooit iets van gehoord. Nadien nog in proximus winkel Wijnegem geweest om dit aan te kaarten maar konden ook niet vervroegen. 

vrijdag 2/12 : dagje verlof genomen en naar 2e verblijf gereden aan de kust (150 km enkel), s morgens sms dat men zou langskomen tussen 14.30u en 16.30, nadien sms dat het tussen 13u en 15u zou worden. Uiteindelijk om 14.57u een sms dat men niet meer zou langskomen en dat afspraak verplaatst wordt naar 5/1/2023 !!!. Dus voor niks dag verlof en 300 km gereden. Onmiddellijk contact gehad met 0800nummer proximus → boos telefoontje natuurlijk want dag verlof voor niks en 300 km gereden + afspraak nog 4 weken langer. Vriendelijke en begripvolle medewerker, bijna een uur mee gebeld, heeft klachtenformulier opgesteld voor compensatie verlof en km + klachtenformulier om de afspraak te vervroegen. Wij hebben 2 weken verlof (laatste 2 weken december) dus voorstellen genoeg om dit in te plannen, want wij gaan hier geen extra verlof meer voor nemen. Voor de zekerheid afspraak op vrijdagavond 6/1/2023 gezet tussen 17u en 20u. S avonds stond er nog steeds 5/1 in de afspraak vermeld en heb dit zelf proberen te verplaatsen, laatste bevestiging is inderdaad gelukt om op 6/1 s’avonds te zetten maar in het afsprakenformulier blijft die afspraak in de voormiddag staan. 

Wie kan mij hierbij helpen ?? heb het gevoel om echt een nummer te zijn bij proximus, sussen wel met het opstellen van een ticket voor dit en een ticket voor dat, maar hier wordt ook niets mee gedaan. Ik wil mijn aansluiting dit jaar nog in orde hebben, denk dat dit toch mag verwacht worden bij een aanvraag half oktober !!!  

Misschien dit weekend ook eens nakijken bij andere provider want weet het niet meer …………..

Als iemand van proximus dit leest, ik wil dus een aansluiting deze maand nog, denk dat er eens een extra inspanning mag komen van jullie kant 

 


29 reacties

In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen maandag en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom best (indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Reputatie 7
Badge +3

@amvg 

oprechte excuses dat het niet loopt zoals gewenst.

ik heb je bericht naar de planningsdienst gestuurd in de hoop dat ze ergens nog een andere afspraak kunnen maken

zij zullen opnieuw contact opnemen

verder bestaat er ook een dossier ivm een compensatie voor de problemen. Hiervoor is een dossierbeheerder die je nog gaat contacteren.

Het spijt me, hopelijk komt er snel reactie.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@amvg 

k heb ondertussen bericht van de collega’s dat ze je gecontacteerd hebben met een nieuwe datum

fingers crossed!

groeten

Tina

@amvg

k heb ondertussen bericht van de collega’s dat ze je gecontacteerd hebben met een nieuwe datum

fingers crossed!

groeten

Tina

Dag Tina, ik heb inderdaad een medewerker aan de lijn gehad en zij is samen met mij op zoek gegaan naar een datum die voor ons past. Zij heeft zaterdag 17/12 rond 9.30u vastgelegd. Nu krijg ik juist een sms en mail waarin de afspraak staat op 22/12 tussen 8 en 17u → dus niet correct geregistreerd; Kan die persoon van de planningsdienst mij terug contacteren ? want via 0800 nummer heel mijn verhaal terug doen zie ik niet zitten

Reputatie 7
Badge +3

@amvg 

ik merk dat er al 2 mails zijn verzonden, met als laatste de datum 17/12? 

dus ik denk dat het wél goed komt, maar dat ze wat hebben moeten schikken enz…

groeten

Tina

@tina.b  U schrijft zojuist in het forum dat u 'denkt' dat het wel goed komt met de afspraak op 17/12. Maar dat is het juist, ik wil echt wel zeker zijn omdat we dan ook speciaal gaan rijden. Ik krijg nu ook juist een sms dat de afspraak is gezet op 21/12,  en ook een mail. Dat zijn nu al 3 verschillende data op een uur. Ik wil ECHT WEL ZEKER ZIJN VAN MIJN AFSPRAAK. Kan iemand mij hiervoor contacteren want dit is echt niet meer te doen … op een uur tijd heb ik al 3 verschillende data doorgekregen. Via de telefoon was zaterdag 17/12 afgesproken in de voormiddag !!! 

Reputatie 7
Badge +3

@amvg 

we vragen het voor alle zekerheid verder na...

@tina.b Vrijdagavond speciaal naar zee voor de afspraak van gisteren 17/12. S’Morgens een sms ontvangen dat de technieker tussen 10u en 12u zal aankomen. Om 10u een mail + 10.02u een sms dat de technieker niemand aantrof op het adres, nochtans was ik zelf al aanwezig sinds vrijdagavond 16/12 en was mijn echtgenoot de auto aan het leegmaken vanaf 09.55u tot 10.05u voor het appartement.  Naar mijn mening is er geen technieker ter plaatse geweest, moest hij toch ter plaatse zijn geweest en ik heb dan toevallig geen bel gehoord, waarom heeft hij mij dan niet op mijn gsm proberen te bereiken ? dit was nochtans ook zo bij de afspraak gezegd dat de technieker een half uur op voorhand even zou bellen, enorm frustrerend dat er beneden misschien een technieker zou geweest zijn en dat er toch iemand aanwezig was !!! Dus mijn vraag : komt de aansluiting nog in orde of kan ik beter bij de concurrentie gaan informeren ? 

Reputatie 7
Badge +3

@amvg Dit is inderdaad heel vervelend en ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Zou waarschijnlijk ook zo reageren.Ik heb ticket IM12087825 aangemaakt en doorgestuurd naar de technische dienst.Gevraagd om zo spoedig mogelijk een zo vroeg mogelijke datum vast te leggen.Excuses alvast.Groetjes,Joel

 

@amvg Dit is inderdaad heel vervelend en ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Zou waarschijnlijk ook zo reageren.Ik heb ticket IM12087825 aangemaakt en doorgestuurd naar de technische dienst.Gevraagd om zo spoedig mogelijk een zo vroeg mogelijke datum vast te leggen.Excuses alvast.Groetjes,Joel

 

Ik heb zaterdagochtend ook onmiddellijk telefonisch contact gehad met Dimitri klantendienst, was zeer begripvol maar kon ook niets doen, eerstvolgende afspraak 20 januari maar die afspraak kan ik zelfs online niet meer zelf maken want aanvraag dateert al van 19/10 !!! Wij vertrekken vandaag met de kinderen naar zee tot woensdag en was de bedoeling dat zij daar over internet zouden beschikken. Kan er voorlopig al iets gedaan worden en onbeperkt 4G toevoegen aan de gsm-abonnementen want dat gaat er zeer snel door ook. Bij de eerste afspraak van 2/12 waarvoor we een verplaatsing van 300 km hebben gedaan, werd er een financiële compensatie voorzien, gelieve deze keer ook iets te voorzien. Deze keer hebben we geen verlof moeten nemen maar toch wel 300km heen en terug gereden voor niets …. 

Reputatie 7
Badge +3

@amvg Dossier 51779802 is hiervoor aangemaakt.De bevoegde dienst gaat het nakijken en dan zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

@amvg Dit is inderdaad heel vervelend en ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Zou waarschijnlijk ook zo reageren.Ik heb ticket IM12087825 aangemaakt en doorgestuurd naar de technische dienst.Gevraagd om zo spoedig mogelijk een zo vroeg mogelijke datum vast te leggen.Excuses alvast.Groetjes,Joe
 

wanneer mag ik telefoon verwachten om een nieuwe afspraak vast te leggen?

Reputatie 7
Badge +3

@amvg Ik ga ervan uit dat dit morgen voor 17u gaat zijn.Groetjes,Joel

Ik heb gisteren nog telefoon gekregen en een nieuwe afspraak werd ingepland dinsdag 27/12. Dit werd via sms en mail bevestigd. Een half uur daarna heb ik via sms en mail nog een afspraakbevestiging ontvangen voor 20/12 dus vandaag . Ik vraag me nu wel af welke datum klopt, zijn nu al 2 afspraken geweest waarbij niemand is komen opdagen. Hopelijk derde keer goede keer in dit geval 🙏, maar welke datum klopt ?

Reputatie 7
Badge +3

@amvg De afspraak staat op vandaag tussen 8u en 17u.

 

Groetjes,Joel

@amvg De afspraak staat op vandaag tussen 8u en 17u.

 

Groetjes,Joel

ok, verloopt allemaal wel verwarrend dan. 100% zeker toch ? Want dan moeten we heel de dag hier blijven … 

Reputatie 7
Badge +3

@amvg Ik ga het navragen voor de zekerheid want ik zie nu inderdaad in een ander systeem 27/12/22 staan.Echt verwarrend.

 

 

Inderdaad want heb 2 data ontvangen, en is al te veel misgelopen 

Voor de zekerheid hebben we aan de bel ons gsm nummer gehangen met een briefje bij ( voor het geval we de bel niet horen ) , maar als het voor jullie als Proximus al zo verwarrend is, kan je begrijpen dat wij als klant helemaal ontevreden zijn hoe onze aansluiting verloopt ( als je bekijkt aanvraag 19/10 al gebeurd en nog steeds geen internet en tv )

Laat u mij zo snel mogelijk iets weten ? Liefst via mijn gsm 

Reputatie 7
Badge +3

@amvg Ze het bij de technische dienst aan het laten nakijken.Blijkbaar heeft iemand manueel de datum van vandaag toegevoegd maar is er nog niets bij de techniekers te zien.We houden u verder op de hoogte.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Belt u mij even op dan ? Want zijn eigenlijk speciaal aan het wachten op technieker, anders zijn we weg 

Reputatie 7
Badge +3

@amvg Van zodra ik feedback heb van de technische dienst ga ik u onmiddellijk  hierover informeren.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@amvg Ik heb juist melding gekregen van de techniche dienst dat het toch de 27ste december is en niet vandaag.Excuses alvast voor het ongemak en de verwarring.Groetjes,Joel

Dan mogen we er toch zeker van uitgaan dat  er op dinsdag 27/12 iemand gaat langskomen ? 

Reageer