Beste,
In mei had ik een afspraak gemaakt voor vooraanleg internet bij een nieuwbouw, deze afspraak werd dan vastgelegd voor in Juli. 2 dagen ervoor én de dag ervoor nog bevestiging gehad dat de technieker ging komen. Hiervoor heb ik speciaal een dag verlof genomen, maar de technieker is die dag niet komen opdagen.Toen ik belde, kreeg ik dan te horen dat de afspraak verzet is naar midden augustus. De dag erna zouden er mensen komen om de oprit af te werken, maar dit is hierdoor dan ook uitgesteld moeten worden.
De technieker is uiteindelijk vroeger kunnen komen, maar toen merkte hij dat de hoofdkabel van Proximus buiten de rooilijn gebroken zat dus dat dit niet aangesloten kon worden. Hij ging dit meteen melden zodat het zo spoedig mogelijk opgelost zou worden. Wanneer ikzelf hier dan ook voor belde, werd mij gemeld dat dit herstel 18 augustus ging plaatsvinden. Die dag is er echter terug niemand komen opdagen, de tweede keer dat dit dus al gebeurd, maar in de avond kreeg ik melding dat de werken uitgevoerd waren. Dit was natuurlijk niet het geval en heb hiervoor dan ook gebeld, klacht ingediend en tickets werden aangemaakt zodat dit opgelost zou worden. Dit is nu nog steeds niet gebeurd en deze kabel ligt al 3 weken open en bloot waardoor de oprit dan ook niet verder afgewerkt kan worden. Nu komt Proximus volgende week om mijn modem aan te sluiten, maar zolang deze breuk niet hersteld is zal dit ook niet werken.
Kan iemand dit intern nakijken zodat dit zo spoedig mogelijk, liefst voor de modem aansluiting, opgelost geraakt? Dit hele gedoe sleept nu al 4 maanden aan. Zeer ontevreden over deze service!
alvast bedankt.