Vraag

gratis nummer "hulplijn"

  • 25 March 2022
  • 6 reacties
  • 66 Bekeken

Na een nieuwe aansluiting te hebben aangevraagd en een installatiedatum te hebben bekomen voor ons nieuwe huis kreeg ik 9 dagen voor deze afspraak om 14u15 een bericht dat de technieker dezelfde dag ging langskomen tussen 8u en 17u . ( bericht ontvangen om 14u15 van die dag). Onze afspraak was vastgelegd op 9 dagen later. als je dan wil reageren op dat bericht dan werkt de link niet om deze afspraak te annuleren of te wijzigen. Om toch zeker te zijn dat onze oorspronkelijke afspraak zou doorgaan heb ik de “Hulplijn” gebeld. Alles kreeg ik te horen behalve hulp. Een onbeleefd en arroganr persoon beantwoorde mijn oproep.

Zij vertelde mij dat wij onze afspreek gemist hadden en dat zei niets zag van een andere afspraak terwijl ik de papieren in mijn bezit heb. 

Gevolg geen afspraak meer terwijl ik hiervoor special een dag verlof heb genomen.

Service bestaat niet meer!

Nu kan ik met deze papieren speciaal naar een contact gaan rijden om dit recht te zetten terwijl proximus op eenvoudig op eigen houtje de afspraak heeft verzet.

De kracht van een sterke bedrijven om geen support meer te geven . zij bepalen , hoe , wat en wanneer.

 

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Orka Wij begrijpen ten zeerste dat u van ons een correcte en klantvriendelijke service verwacht. Het is zeker niet onze intentie geweest om het vertrouwen van u als klant te schaden. Wij bieden u daarom onze verontschuldigingen aan.Ik zie dat er momenteel een afspraak staat op 30/03/2022 tussen 12u30 en 17u.Groetjes,Joel

@Joel M terwijl u dit bericht stuurt sta ik aan een loket bij jullie in de winkel. Men vertelt mij dat er inderdaad een fout gebeurd is. Dat de afspraak inderdaad op oorspronkelijk op 30 maart zou doorgaan maar dat die door iemand naar 21 maart is verzet. Nieuwe oplossing was een nieuwe afspraak op 1 april. Wat voor mij niet kan vermits ik dan niet aanwezig kan zijn. Na een half uur discussie dat ze niets konden doen is er dan toch een mogelijkheid gevonden om de oorspronkelijke afspraak te laten doorgaan. De bevestigingsmail moet ik nog krijgen en zou mij toegestuurd worden. Ik wacht deze af en anders sta ik maandag terug in de winkel 

Reputatie 7
Badge +3

@Orka

de dienst afspraken wil samen met jou bekijken wat mogelijk is.  Er werd een voicemail bericht ingesproken en ze wilden je nog terugbellen

30-3 is nu opnieuw bevestigd door mijn collega… 

Succes!

groeten

Tina

@tina.b

de dienst afspraken gebruikt de gsm nummer van mijn dochter. waarom weet ik niet. dit was vroeger een nummer van jullie . nu niet meer. gelieve dit nummer uit jullie bestand te halen. je kan mij bereiken op xxxxx

 

mvg,

Johan

Reputatie 7
Badge +3

@Orka 

ik heb het gsm nr uit het openbaar bericht gehaald en in je profiel gezet

De dienst dispatch is ook verwittigd dat ze dit nummer moeten gebruiken

Ik pas het in de admin aan waar ik kan.

groeten

Tina

@tina.b 

ok bedankt . ik wacht op een telefoontje van hen. Voor mij is de afspraak van 30 maart tussen 12u30 en 17u nog altijd ok.

mvg,

Johan

Reageer