Skip to main content

Op donderdag 21/12 telefonisch afspraak bezoek technieker gemaakt. Deze ging vrijdagmiddag 22/12 langskomen. Niemand gezien, noch iets vernomen. Evemin op vrijdag 29/12. Een week lang geen tv. Niet echt gemist. Overweeg stopzetten tv abonnement....3 dagen lang aan chat gehangen, soms parallel. Veel tech, weinig steun.

@Dirk Temmerman 

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen  en meer informatie kunnen geven, als ze dinsdag de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Dirk Temmerman Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na. 


Reageer