Op donderdag 21/12 telefonisch afspraak bezoek technieker gemaakt. Deze ging vrijdagmiddag 22/12 langskomen. Niemand gezien, noch iets vernomen. Evemin op vrijdag 29/12. Een week lang geen tv. Niet echt gemist. Overweeg stopzetten tv abonnement....3 dagen lang aan chat gehangen, soms parallel. Veel tech, weinig steun.
Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen en meer informatie kunnen geven, als ze dinsdag de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.