Skip to main content
Vraag

geplande afspraak technieker

  • December 31, 2023
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Op donderdag 21/12 telefonisch afspraak bezoek technieker gemaakt. Deze ging vrijdagmiddag 22/12 langskomen. Niemand gezien, noch iets vernomen. Evemin op vrijdag 29/12. Een week lang geen tv. Niet echt gemist. Overweeg stopzetten tv abonnement....3 dagen lang aan chat gehangen, soms parallel. Veel tech, weinig steun.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • December 31, 2023

@Dirk Temmerman 

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen  en meer informatie kunnen geven, als ze dinsdag de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • January 2, 2024

@Dirk Temmerman Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.