Skip to main content
Antwoord

geen bevestegings mail bij aankoop

• June 3, 2025
  • 10 reacties
  • 72 Bekeken

Ik heb 1/05 en iphone besteld waar ik geen bevestigings mail bij kreeg bij deze order… dit was mijn eerste bestelling bij proximus ik heb 2/05 gebeld naar de klantendienst waar er gezegd werd dat ik die dag nog en mail zou krijgen we zijn nu twee dagen verder en nog niets ontvangen, het geld is wel mijn rekening gegaan.

Beste antwoord door Martin

@Kara Ter bijkomende info:

Het was de bedoeling dat je die privé gegevens in je → ForumProfiel ←(klik hier) plaatste of in het privé veld "Ticket" daar kun je trouwens ook je nog specifieke/privé-informatie vermelden wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden in je forum profiel zijn veiliger, aangezien ze enkel zichtbaar zij voor Proximus-medewerkers, en als je het hier post op het openbaar forum kan iedereen die lezen.

Alleen de PX moderatoren kunnen dit nog editeren aangezien er al een uur verstreken is nadat je de gegevens gepost hebt.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 4, 2025

Dag ​@Kara kun je in het klantprofiel hier de gegevens aanvullen zodat we dit verder kunnen nakijken? 

• Auteur
  • Apprentice
  • June 4, 2025

Mijn email en addres? want ik heb geen andere informatie.

Martin
  • June 4, 2025

Noteer dit alvast reeds in je → ForumProfiel in het privé veld "Ticket" daar kun je ook je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is

PS: als er bijkomende gegevens nodig zijn zal de PX moderator het hier wel melden.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 4, 2025

@Kara je naam, adres en geboortedatum zouden al van pas kunnen komen!

• Auteur
  • Apprentice
  • June 4, 2025

Naam: ilxx kaxx ndxxxxxxxxx

geboorte datum:xx/xx/xx

adress: xxxxxxxxxxx

Martin
  • Antwoord
  • June 4, 2025

@Kara Ter bijkomende info:

Het was de bedoeling dat je die privé gegevens in je → ForumProfiel ←(klik hier) plaatste of in het privé veld "Ticket" daar kun je trouwens ook je nog specifieke/privé-informatie vermelden wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden in je forum profiel zijn veiliger, aangezien ze enkel zichtbaar zij voor Proximus-medewerkers, en als je het hier post op het openbaar forum kan iedereen die lezen.

Alleen de PX moderatoren kunnen dit nog editeren aangezien er al een uur verstreken is nadat je de gegevens gepost hebt.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 5, 2025

@Kara Op uw naam is geen aanvraag terug te vinden alsook niet op het adres..Heeft u geen webordernummer waar we verder kunnen op zoeken.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • Apprentice
  • June 5, 2025

Ik heb geen web order nummer gekregen ik heb helemaal niets van confirmatie gekregen buiten dat het van mijn rekening is gegaan 

Mutlie
  • June 5, 2025

Momenteel zijn er problemen met de mail (zie andere topics) dus momenteel niet te controleren.
Maar zou het kunnen dat je een mail hebt ontvangen (met het ordernummer) en die mail in de spamfolder is terug te vinden? 

@Joel M ​@HeidiE 
Is er een mogelijkheid dat ​@Kara jullie een afschrift van de betaling kan bezorgen?

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 5, 2025

@Kara Op uw bankuitreksel staat daar misschien info/referentienummer /mededeling of zo op .Groetjes, Joel