Ik heb 1/05 en iphone besteld waar ik geen bevestigings mail bij kreeg bij deze order… dit was mijn eerste bestelling bij proximus ik heb 2/05 gebeld naar de klantendienst waar er gezegd werd dat ik die dag nog en mail zou krijgen we zijn nu twee dagen verder en nog niets ontvangen, het geld is wel mijn rekening gegaan.
geen bevestegings mail bij aankoop
Beste antwoord door Martin
Het was de bedoeling dat je die privé gegevens in je → ForumProfiel ←(klik hier) plaatste of in het privé veld "Ticket" daar kun je trouwens ook je nog specifieke/privé-informatie vermelden wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden in je forum profiel zijn veiliger, aangezien ze enkel zichtbaar zij voor Proximus-medewerkers, en als je het hier post op het openbaar forum kan iedereen die lezen.
Alleen de PX moderatoren kunnen dit nog editeren aangezien er al een uur verstreken is nadat je de gegevens gepost hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

