Skip to main content

fiberaansluiting lijdensweg

• April 16, 2026
  • 6 reacties
  • 44 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Wij wonen in een dakappartement en blijkbaar is de kabel niet doorgetrokken tot bij ons dus zou er een kabelgoot moeten worden aangelegd. Dit moest eerst voorgelegd worden aan de algemene vergadering van eigenaars. Dit werd goedgekeurd maar achteraf was er toch terug onenigheid en wilden ze niet dat er zou geboord worden via de verdiepingen. Ondertussen zijn we veranderd van syndicus en hebben we dit opnieuw voorgesteld en dit werd goedgekeurd.Dan kregen we mail van prox dat er bijkomende werkzaamheden moesten uitgevoerd worden op 7/4 waarbij we niet thuis moesten zijn.De dag erna gebeld met prox voor afspraak, dit ging nagekeken worden .Daarna aangetekend schrijven om over te schakelen naar fiber.Elke dag gebeld, het ging worden nagekeken…Nu kregen tel van een zekere Yasmine dat we ZELF moeten zorgen voor de aansluiting op onze kosten anders worden we afgesloten, ze wilde dit niet op mail zetten! Wij zijn reeds jarenlang klant, zelfs op twee adressen en willen klant. Blijven en fiber laten installeren. Kan dit nagekeken en geregeld worden aub

6 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 16, 2026

@dona_01  De binnenbekabeling is normaal gezien voor de klant te doen.

• Rising star
  • April 16, 2026

Bij deze einde verhaal.   Hebben dan nu geheel de oprit open gelegd en kunnen het nog niet in orde brengen.    Heb hen gezegd alles dicht te doen en dat het hier en nu stopt.      Ik ben het beu geduld is op.     Op 03/05 is er in Nijlen een ontbijt van proximus om de bewoners in te lichten.    Ik zal daar aanwezig zijn,  niet binnen, maar buiten aan de zaal om mensen te waarschuwen.    Het is te gek voor woorden gewoon.    Nu wordt dus de zoektocht naar een andere provider die dan minstens doet wat er beloofd wordt.     Voor de rest staat het morgen in alle mogelijke media en zal ik nog benadeelden contacteren om op 03/05 naar Nijlen af te zakken.    Droevig is zelf geen goed woord meer.   @Proximus : Afspraak van 21/04 mag je annuleren ik hoef geen fiber meer te hebben !!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 16, 2026

Ik heb mij geïnformeerd bij verschillende buurmensen van een dakapp en daar werden de werkzaamheden gratis uitgevoerd door prox. Wij zijn er toch niet verantwoordelijk voor dat die kabel nier ver genoeg werd doorgetrokken 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 16, 2026

@Luc.M 

heb mij geïnformeerd bij verschillende buurmensen van een dakapp en daar werden de werkzaamheden gratis uitgevoerd door prox. Wij zijn er toch niet verantwoordelijk voor dat die kabel nier ver genoeg werd doorgetrokken 

• Rising star
  • April 16, 2026

Dona,  lees het verhaal even van mijzelf Peter 54.  Je gaat de strijd niet winnen geloof me.    Service is iets wat men bij proximus niet wakker van ligt hoor.     Hoop voor je dat jij meer geluk hebt.    Ik heb fiber opgegeven na alle fiasco’s en alle voorstellen die proximus al gedaan heeft zonder er eentje te kunnen waarmaken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 16, 2026

@Peter54 

@Luc.M 

beste

hoe ga jij dit oplossen? Overstappen? wij gaan verdere stappen ondernemen ivm de bedreigingen om ons af te sluiten terwijl we al jaren klant zijn en fiber alsnog willen laten installeren