Hallo, op maandag 1 juli zijn er 2 verkopers van Proximus bij ons aan de deur geweest met de vraag of wij interesse hadden in fiber. Hier hebben we positief op gereageerd en wij gingen de week daarop gecontacteerd worden voor de installatie. Na 1 maand geduld heb ik afgelopen maandag 27/7 het heft in eigen handen genomen en zelf gebeld naar de klantendienst om te vragen naar een stand van zaken. Bij het keuzemenu wordt er niets over fiber gezegd dus is het al goed gokken om ergens juist terecht te komen. Na ettelijke doorverwijzigingen, zelfs medewerkers die gewoon opleggen, aan de lijn te hebben gehad, ben ik maandagavond terug gebeld geworden door iemand uit Brussel van proximus die samen met mij ons abonnement/pakket heeft aangepast naar flex fiber. De volgende dag zou de technicus zeker contact met ons opnemen. De volgende dag geen gehoor, dus 's avonds laat naar de proximus winkel. Daar het antwoord dat we de volgende dag gebeld zouden worden. Ook hier weer geen telefoontje dus zelf nog verschillende keren gebeld naar de klantendienst, ook hier weer klantonvriendelijke bediening aan de telefoon. Niemand weet blijkbaar iets meer over fiber of de installatie ervan.. Vandaag opnieuw naar de proximus winkel, mail gestuurd naar verantwoordelijke van fiber care team om onmiddelijk contact met ons op te nemen, het is bijna avond en nog steeds geen telefoontje.. ik denk dat ze een verkeerd nummer hebben. Bij deze weet ik niet meer wat ik moet doen om eindelijk een afspraak met een technicus te kunnen maken...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.