Vraag

Epic Combo: Shadow gaming activatie?

  • 2 January 2020
  • 44 reacties
  • 1643 Bekeken


Toon eerste bericht

44 reacties

Al enkele keren gebeld naar Proximus vrijdag en gisteren maar ze weten het gelijk ook niet 100% hoe dit juist zit,

Inderdaad dat is iets wat nogal voorvalt en laat mij het zo zeggen de ene operator op het call center is de andere niet en hangt dus veel af of je juist op iemand valt die bv op dit vlak goed op de hoogte is , mss zelf al een Shadow gebruiker is enz…… 

De prox medewerkers op het forum hier kunnen natuurlijk altijd de vraag stellen aan een meer specialist ter zake, maar aan de telefoon voelt de call center operator zich in minder of meerdere mat meer verplicht van direct te moeten antwoorden, anders moet hij u in wacht zetten en die specialist dan nog direct aan de lijn kunnen krijgen en wat gebeurd er dzn in veel gevallen, de lijn wordt na een tijd verbroken enz… enz….

Het is in feite vergelijkbaar met naar de huisdokter gaan,  die gaat ook nooit zeggen ik weet het eigenlijk niet juist maar zal u ook doorverwijzen naar een specialist  :relaxed:
____________________________________________________________________________

Je kunt altijd ondertussen even de vraag stellen ook aan Shadow support
____________________________________________________________________________

NB: nog wat info gevonden van Prox:

Shadow

Gratis maandelijks abonnement op Shadow aangeboden aan alle klanten die Epic combo 'full TV experience' aankochten voor 31/03/2020. Shadow zal niet verschijnen in het winkelmandje tijdens het bestelproces. Na de installatie van internet & TV zal de klant een gepersonaliseerde activatielink krijgen (via mail) waarmee hij een Shadow account kan aanmaken. De activatielink is geldig voor 31 dagen. Eén link per pack. Shadow zal de Epic combo 'full TV experience' klant herkennen en niets in rekening brengen. Zolang de gebruiker een Epic combo 'full TV experience'-klant blijft, blijft zijn Shadow abonnement gratis. Wanneer de gebruiker zijn Epic abonnement opzegt, zal ook het Shadow abonnement opgezegd worden. In dat geval kan de gebruiker zijn eigen Shadow account heractiveren, met een nieuwe betalingsmethode, binnen de 2 weken. In geval van inactiviteit* van het Shadow account zal het Shadow abonnement opgezegd worden. *De klant moet Shadow installeren en twee keer connecteren in de eerste maand om een actieve gebruiker te worden. Een actieve gebruiker moet elke 3 maand minstens één connectie maken om zijn account actief te houden. Shadow zal reminders sturen wanneer de deadlines bijna bereikt zijn.

Reputatie 6
Badge +3

@tommorowland  : Het is Shadow zelf die de activatielink moet versturen, maar het is ook eerst het systeem van Proximus dat Shadow moet contacteren om een gratis activatie link te versturen naar jouw mailadres. Voor Epic gebruikers is er een eigen chatdienst: https://www.proximus.be/epic/nl/id_ce_shadow/makeitepic/epic-combo/shadow.html Maar dat zal pas voor morgen zijn. Ik heb zelf ook problemen gehad met andere streaming dienst namelijk stadia, dat er problemen waren om de activatielink door te sturen.

het is inderdaad ook hetgeen ik vermoed (zie uitleg hierboven) dat de doorstroming van Proximus naar shadow nog niet of goed gebeurd is, (acvtievatielink waarvan sprake werd nog niet ontvangen) maar proximus kan dit morgen ook door nun bevoegde dienst laten natrekken of dit reeds doorgestroomd is of dat het eventueel moet uitgevoerd worden.

Reputatie 3
Badge

Dat chat gedoe hug?

Int engels en ik kom op de shadow pagina zelf uit waar staat praat met experts??

 

Kunnen jullie vandaag dienen link al niet naar me toe sturen? Het moet via jullie eerst gebeuren als ik hier goed gelezen heb. Als ik zie sommigen na 3 weken nog geene link kregen hm, dat wil ik dus niet tegen komen ;). 

hallo,

Ik zit hier ook met een vraag. Mijn shadow is na 3 weken nog steeds niet geactiveerd. Is dat normaal? Kan proximus daar druk op zetten? Ik diende een ticket in bi!j shadow support maar die sluiten het met de (standaard) mededeling dat het zo snel mogelijk verholpen wordt. Das al 3 weken zelfde antwoord...

Reputatie 1

Beste,

Wij zijn vorige week ook overgeschakeld naar een Epic Combo met de Shadow gaming optie.

Hiervan hebben wij ook nog geen activatie mail mogen ontvangen.  Moeten wij gewoon meer geduld hebben of kan dit via dit kanaal geactiveerd worden?

Mvg,

Nog steeds niets ontvangen, contact opgenomen met shadow en daar vinden ze niets terug op onze naam of e-mail ze denken dat onze provider niets heeft doorgestuurd,

dan zal er inderdaad best iemand van proximus zelf straks dit even moeten natrekken en indien nodig opnieuw doorsturen.

Reputatie 7
Badge +3

@koengadeyne Wat is je login voor shadow? Kan je me deze even doorgeven via je profielgegevens? Dit doe je door rechtsboven op je foto of logo te klikken → Instellingen → Naar onder scrollen → invullen in het veldje ‘Ticket’. Geef een seintje zodra je dit hebt gedaan. Dank je wel. Groetjes, Antonella

Beste,
Ik heb sinds een week Epic combo maar heb nog steeds niets vernomen van activatie voor mijn shadow account. Ik kan hier dus niet op inloggen.
Kunnen jullie mij helpen en een activatie link sturen aub?
Mvg

Niels

@koengadeyneWat is je login voor shadow? Kan je me deze even doorgeven via je profielgegevens? Dit doe je door rechtsboven op je foto of logo te klikken → Instellingen → Naar onder scrollen → invullen in het veldje ‘Ticket’. Geef een seintje zodra je dit hebt gedaan. Dank je wel. Groetjes, Antonella

gedaan

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Niels Boghmans  voor Epic gebruikers is er een eigen chatdienst: https://www.proximus.be/epic/nl/id_ce_shadow/makeitepic/epic-combo/shadow.html waar onze experts je kunnen verder helpen! Groetjes, Heidi

dag @HeidiE, dat heb ik gedaan maar krijg daar geen reactie

Reputatie 7
Badge +3

@koengadeyne  we gaan contact opnemen met onze contactpersoon van shadow en hopen snel feedback te mogen ontvangen. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

Vul je op je klantprofiel het klantnummer of telefoonnummer in @Niels Boghmans , dan laat ik het door hen even nakijken. ;)

@HeidiE done! Bedankt, ik kijk uit naar een oplossing!

Reputatie 7
Badge +3

@tommorowland 

sorry dat het nog niet goed loopt

kan je in je profielgegevens je klantgegevens aan vullen ?

Geeft maar een seintje als t gebeurd is, dan laten we dit verder nakijken,

Groeten

Tina

@tina.b is gebeurt 

Reageer