Aha, mail gekregen se, ze hebben mijn gebeden gehoord haha. Super.
Dikke pluim aan proximus in deze, ben van nature achterdochtig en vol ongeduld als ik iets nieuws kan hebben, is sterker dan mezelf.
Best gewoon wachten tot een Proximus forummedewerker hier reageert straks.
Ok, khoop dat ze me snel kunnen helpen.
Want als de link er is mag je niet vergeten dat het nog een tijdjen kan duren eer shadow de boel gaat activeren.
Daarmee dat er tempo moet achter gestoken worden .
Best gewoon wachten tot een Proximus forummedewerker hier reageert straks.
Dat chat gedoe hug?
Int engels en ik kom op de shadow pagina zelf uit waar staat praat met experts??
Kunnen jullie vandaag dienen link al niet naar me toe sturen? Het moet via jullie eerst gebeuren als ik hier goed gelezen heb. Als ik zie sommigen na 3 weken nog geene link kregen hm, dat wil ik dus niet tegen komen .
Ik ben sinds vandaag epic combo, ook omwille van diene shadow eens te testen. Als ik zie dat iedereen dienen mail gewoon niet krijgt zal ik maar meteen de koe bij de horens moeten nemen .
Kzal maar meteen al vragen om het ook te checken voor mij en druk te zetten want tenslotte betalen we ervoor, zit in het pack dus ik wil ook dat alles snel in orde zal komen.
Of kunnen ze alleen sneller helpen via die chat? Of lukt het hier ook?.
@HeidiE heeft u hierover al nieuws? Via epic messenger nog steeds geen reactie. Via proximus support krijg ik ook geen oplossend antwoord.
alvast bedankt
@HeidiE done! Bedankt, ik kijk uit naar een oplossing!
Vul je op je klantprofiel het klantnummer of telefoonnummer in @Niels Boghmans , dan laat ik het door hen even nakijken. ;)
dag @HeidiE, dat heb ik gedaan maar krijg daar geen reactie
Dag @Niels Boghmans voor Epic gebruikers is er een eigen chatdienst: https://www.proximus.be/epic/nl/id_ce_shadow/makeitepic/epic-combo/shadow.html waar onze experts je kunnen verder helpen! Groetjes, Heidi
Beste,
Ik heb sinds een week Epic combo maar heb nog steeds niets vernomen van activatie voor mijn shadow account. Ik kan hier dus niet op inloggen.
Kunnen jullie mij helpen en een activatie link sturen aub?
Mvg
Niels
@AntonellaD @familievandesype de activatiemail heb ik inmiddels ontvangen, ik wacht nu op de “GO” van Shadow zelf.
@AntonellaD : Ik vermoed dat het iets te maken zal hebben met het niet ontvangen hebben van de activatiemail voor Shadow dat inbegrepen is in Epic.
Morgen komen de proximus medewerkers hier terug langs om je verder te helpen.
Hoi
Sinds gisteren hebben we thuis ook Epic Combo inc. shadow.
Kan iemand me hieraan helpen? Alvast bedankt!
@Tim Ervinck
Beste,
graag je klantgegevens invullen in je profiel, zodat we dit verder kunnen navragen
groeten
Tina
ps en geef een seintje als t ingevuld is?
Beste Tina,
Ondertussen heeft een behulpzame collega via Epic Messenger mij alsnog aan de activatie mail kunnen helpen. Deze issue is voor mij opgelost.
Bedankt voor jouw reactie,
Mvg,
Tim
@Tim Ervinck
Beste,
graag je klantgegevens invullen in je profiel, zodat we dit verder kunnen navragen
groeten
Tina
ps en geef een seintje als t ingevuld is?
Dag @Tim Ervinck voor Epic gebruikers is er een aparte chatruimte, waar je de experts kan raadplegen: https://www.proximus.be/epic/nl/id_ce_shadow/make-it-epic/epic-combo/shadow.html Grt, Heidi
Beste,
Wij zijn vorige week ook overgeschakeld naar een Epic Combo met de Shadow gaming optie.
Hiervan hebben wij ook nog geen activatie mail mogen ontvangen. Moeten wij gewoon meer geduld hebben of kan dit via dit kanaal geactiveerd worden?
Mvg,
@koengadeyne Ik krijg net bericht dat dit probleem opgelost zou moeten zijn. Vandaag zal Shadow een e-mail sturen naar alle betrokken klanten. Groetjes, Antonella
@koengadeyne we gaan contact opnemen met onze contactpersoon van shadow en hopen snel feedback te mogen ontvangen. Groetjes, Antonella
@koengadeyneWat is je login voor shadow? Kan je me deze even doorgeven via je profielgegevens? Dit doe je door rechtsboven op je foto of logo te klikken → Instellingen → Naar onder scrollen → invullen in het veldje ‘Ticket’. Geef een seintje zodra je dit hebt gedaan. Dank je wel. Groetjes, Antonella
gedaan
@koengadeyne Wat is je login voor shadow? Kan je me deze even doorgeven via je profielgegevens? Dit doe je door rechtsboven op je foto of logo te klikken → Instellingen → Naar onder scrollen → invullen in het veldje ‘Ticket’. Geef een seintje zodra je dit hebt gedaan. Dank je wel. Groetjes, Antonella
hallo,
Ik zit hier ook met een vraag. Mijn shadow is na 3 weken nog steeds niet geactiveerd. Is dat normaal? Kan proximus daar druk op zetten? Ik diende een ticket in bi!j shadow support maar die sluiten het met de (standaard) mededeling dat het zo snel mogelijk verholpen wordt. Das al 3 weken zelfde antwoord...