Vraag

bestelling R4WEBSHOP006440390

  • 27 December 2019
  • 5 reacties
  • 213 Bekeken

Zaterdag 21/12 bestelde ik een Iphone 11 met abonnement. Er stond dat deze op 24/12 ging aankomen. Vandaag 27/12 is er nog steeds geen progress op dit product. Ook geen gehoor van Proximus. 

 

Wanneer komt dit product aan? 

 

groetjes

Saya


This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@saya  de zending is beschikbaar in het afhaalpunt Kariboo Spot - LOTTO/KARIBOO Q8 KAMPENHOUT. Groetjes, Antonella

Bedank @AntonellaD, helaas zat hier geen simkaart bij...

Reputatie 7
Badge +3

@saya dat klopt, dit betreft namelijk een order met behoud van bestaande gsm-nummer en simkaart. Indien je een nieuwe simkaart nodig hebt kan je best even langskomen in een Proximus shop. Groetjes, Antonella

Ik heb nooit een Proximus simkaart gehad, maar oké naar de winkel dan maar. 

Reputatie 7
Badge +3

@saya mijn excuses alvast voor het ongemak. Groetjes, Antonella