Skip to main content

Beste,

ik heb zondag een bestelling geplaatst maar ik heb nog steeds niets ontvangen van wanneer het geleverd word 

op my Proximus staat dat het in voorbereiding is 

Ik hoor helemaal niets meer van jullie en bpost ging het leveren daar heb ik ook nog niets van gehoort

referentie nummer:R000000110000DZW49-1

Dag @Beckers98 , kun je in je profiel het klantnummer aanvullen voor nazicht? Grt, Heidi


Beste 

ik heb gisteren ookal contact met jullie opgenomen maar jullie vinden niks wat bij deze klanten nummer hoort 

het klanten nummer is: 623440***


Deze bestelling staat op naam van Linda Spooren? Om deze verder af te werken ontvangen we graag haar identiteitskaart via doc@proximus.com. Grt, Heidi

 

Beste, Ik zal deze zo snel mogenlijk doorsturen 

sturen jullie daarna alles op? 
 

mvg


Moet ik er nog iets bij vermelden? 


@Beckers98 Klantnummer en ordernummer toevoegen, dat is voldoende. Deze dienst zal je verder contacteren. Grt, Heidi


Ik heb het doorgestuurd als dit in orde is word mijn product dan direct opgestuurd?


Of kan ik dit nog annuleren misschien ?

kan u daar misschien voor zorgen dan? Alsjeblieft dan zou ik dit allemaal willen annuleren 


@Beckers98 Wij gaan het nodige doen voor de annulatie van de bestelling. Groetjes, Antonella


Reageer