Beantwoord

bestelling annuleren

  • 10 March 2020
  • 8 reacties
  • 1144 Bekeken

Hallo, ik zou graag mijn bestelling willen stopzetten maar weer niet goed hoe ik dit kan doen?

groetjes Anthony

icon

Beste antwoord door HeidiE 10 March 2020, 14:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

In afwachting van een antwoord van iemand van Proximus zelf, geef ik je al deze info mee 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_order_trouble_dispute/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/niet-tevreden-met-uw-online-aankoop.html

Reputatie 7
Badge +3

Dag @anthony1212 kun je in je profile klantgegevens toevoegen voor nazicht? Grt, Heidi

Dag @anthony1212 kun je in je profile klantgegevens toevoegen voor nazicht? Grt, Heidi

 Klantnummer is 19864***

Reputatie 7
Badge +3

Dag @anthony1212 dossier 44816191 is hiervoor al in behandeling. Grt, Heidi

Dag @anthony1212 kun je in je profile klantgegevens toevoegen voor nazicht? Grt, Heidi

 Klantnummer is 19864***

dus het is geannuleerd?

 

grtjs anthony

Reputatie 7
Badge +3

De annulatie is in behandeling. Grt, Heidi

Beste

Ik bestelde vandaag per ongeluk iets en zou dit graag annuleren. Hoe kan ik dot doen? 

Met vriendelijke groet 

Reputatie 7
Badge +3

Beste

Ik bestelde vandaag per ongeluk iets en zou dit graag annuleren. Hoe kan ik dot doen? 

Met vriendelijke groet 


Deze vraag is dubbel en het topic wordt voor jou verder behandeld via → https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/annulatie-bestelling-50917