Skip to main content

Bij de pre-order lukt het me niet de ondernemingsvorm te selecteren.

ik krijg geen dropdown menu te zien

Waar lukt dit niet?
 

Als dit in MyProximus-app is zou je kunnen schudden met je smartphonen en zo rechtstreeks kunnen het probleem melden.

Is je forumprofiel aangevuld? Dan kunnen de moderatoren eventueel ingrijpen.
Plaats je gegevens in je forumprofiel  terwijl je op het forum ingelogd bent.
In het vak “Ticket (Privé)” kun je bijkomende informatie zetten. Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op” en meld hier dat het is gebeurd.


Ik heb net hetzelfde probleem, dit is een prefil waar bedrijfstype niet selecteerbaar blijkt.

 


Dit is zeer vervelend, al veel tijd mee verloren.


Dit is trouwens op de website.


 


@CoreyV @thomasvermeiren Toevallig een oplossing gevonden? Want ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Alvast bedankt!


@thomasvermeiren @CoreyV @LesleyT ‘t is doorgegeven aan de betrokken dienst, we wachten op feedback!


En er is een workaround, er wordt gevraagd om het cachegeheugen en cookies te wissen en opnieuw te proberen:

 

Laten jullie weten of dit lukt?


Nu heb ik het probleem dat mijn id kaart eerst geaccepteerd wordt en bij het doorklikken opeens niet meer correct is


Is hier al een oplossing voor?

Cache & cookies + Incognito werkt niet bij mij.

ik krijg hetzelfde probleem….. dus ik kan mijn bestelling niet plaatsen.

Alvast bedankt.


Lukt hier ook niet jammer genoeg… Ook niet in incognito en met wissen cookies etc...


Reageer