sinds 28/11 een contract afgesloten met proximus voor
- 4 gsm abo
- internet en tv pack
- en de actie televisie toestel a 99 euro
- Vanaf het begin is hier van alles misgelopen , bij afsluiten van het contract telefonisch , heb ik mails gekregen om te bevestigen , dit is meteen ook gedaan . Hiervan heb ik bevestiging gekregen , de bestelde packs + gsm abo’s + tv toestel . Een afspraak gemaakt om het tv toestel te leveren op 17/12/22 . Niemand gezien , ook zouden de 4 sim kaarten hiermee geleverd worden . Vanaf 10/12 ben ik dubbele mailing beginnen krijgen , klantendienst hierover gebeld en meegekregen deze allen te negeren , het dossier stond gepland en is volledig in orde werd me telkens gezegd . Op 4 januari de technieker op bezoek gehad die het internet en tv pack kwam installeren ( is ok ) , hier heb ik trouwens eveneens daags voordien telefoon gekregen met de vraag “ waarom heb je de afspraak geannuleerd ? “ , dit heb ik helemaal nooit geannuleerd , dus duidelijk iets wat niet klopt , afspraak was eerst niet , dan weer wel terug te vinden , raar ???? Op 1 januari krijg ik mail dat mijn bestelling vervalt want ik heb niet gereageerd op de mails , wat niet mocht van de klantendienst wegens dubbele mailing ( onverklaarbaar voor hen ) en dossier staat correct ingepland bij ons . Na minstens 10 keer met klantendienst te bellen waar de sim kaarten + tv toestel blijven , kreeg ik verschillende antwoorden , post staat achter met levering , alles staat klaar om eerstdaags te vertrekken , niets van terug te vinden , tot , ga naar een proximus winkel en deze zullen u sim kaarten geven . Dus naar winkel gegaan , daar 3 uur !!!!!! staan wachten om uiteindelijk te moeten horen dat het niet gaat zoals me telefonisch werd meegegeven . ( dossiernr 51853957 , Charlotte Byl ) , deze persoon heeft dit opgedragen , toen ik via mail aan haar liet weten dat het in de winkel niet gelukt was heeft ze geantwoord “ als na enkele dagen de sim kaarten nog niet zijn toegekomen , gelieve dit via mail te bevestigen zodat we nieuwe kunnen opsturen “ , dat heb ik dus ook gedaan , ook hier na 3 weken nog STEEDS geen enkele reactie mogen ontvangen . Vorige week woensdag dan nog maar eens met klantendienst gebeld , daar de boodschap “ meneer , hiervoor dient u niet bij ons te zijn !!!! “ , persoon heeft een boodschap ingesproken bij een collega die me een der dagen zou contacteren , ondertussen 5 dagen verstreken en uiteraard NIETS gehoord . Via deze weg hoop ik EINDELIJK iets van respons te mogen ontvangen . 4 SIM kaarten kan toch niet zo moeilijk zijn , WEL ??? De actie met het tv toestel is uiteraard vervallen , echter IK HEB TIJDIG bevestigd , dus fout ligt NIET bij mij , met als gevolg dat ik RECHT heb op het toestel . ( dit ter info )
Beste antwoord door Martin
Bekijk origineel