Skip to main content
Vraag

Afsrpaak technieker niet nagekomen

• February 19, 2026
  • 1 reactie
  • 7 Bekeken

Op 6/02/2026 internet fiber besteld. Installatiedatum vastgelegd op vandaag 19/02/2026 tussen 12u30 en 17u00.

Berichten gekregen dat de technieker me 30min voor aankomst zou contacteren.

En daar stopte alles. Geen enkel bericht van niemand ivm de afspraak. Ik heb alle begrip voor onvoorziene omstandigheden, maar de (nieuwe) klant hiervan niet op de hoogte brengen vind ik ongezien. Je moet zelf een halve dag vrijhouden voor ... niets.

Zelf met de klantendienst via chat contact gehad: “hij komt zeker nog, hij is alleen wat later” (het was al 17u)

Uiteindelijk maar gebeld met de klantendienst en daar hebben ze dagelijks mensen die bellen omdat ze niets van de technieker of proximus gehoord hebben ifv een nieuwe installatie. Een nieuwe datum kan worden ingepland ten vroegste op 5/03/2026. 

Ik begrijp dit echt niet, hoe kunnen jullie nu een serieus bedrijf runnen met zo’n gebrek aan service. 

1 reactie

Martin
  • February 19, 2026

Vanaf morgen zijn de PX-moderatoren opnieuw aanwezig je topic door één van hen opgepikt moeten worden.
Zorg er intussen voor dat je → ForumProfiel volledig is ingevuld, zodat zij niet eerst bijkomende gegevens moeten opvragen, om hierdoor extra vertraging te voorkomen.
In het veld “Ticket” daar, kan je eventueel bijkomende relevante informatie aanvullen.
De privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus‑medewerkers.
Klik onderaan op “Sla wijzigingen op” en laat hier in dit topic even weten dat je profiel is bijgewerkt.