Skip to main content

Afspraken beheren

• May 15, 2024
  • 5 reacties
  • 775 Bekeken
Afspraken beheren
HadewychT
Forum|alt.badge.img+4

Je afspraak met Proximus

Komt er een technieker bij je thuis voor tv of internet? Of wil je een afspraak maken in een shop? Je kan een afspraak maken, wijzigen of annuleren.

Je afspraak met Proximus | Proximus

5 reacties

Beste, ik ben een nieuwe klant en kreeg een mail met een datum van afspraak voor de installatie van de internetaansluiting. Deze datum past echter niet, dus ik klik op de link om mijn afspraak te wijzigen. Na het aanduiden van een nieuwe datum gebeurt er echter helemaal niets, de foutieve datum blijft steeds staan. Ik krijg ook geen bevestigingsmail van de nieuwe gevraagde datum. Dit systeem werkt gewoon niet.

Bellen naar het 0800 nummer levert niets op, na doorlopen van alle menu’s wordt om een klantennummer gevraagd, wat ik nog niet heb. 

Ook helemaal geen antwoord via de Proximus chat assistant.

Wat moet ik doen om deze datum te veranderen? Iemand aan de lijn krijgen blijkt gewoonweg onmogelijk.

Martin
  • December 17, 2025

@Bram De Langhe 

Vul dan zoveel mogelijk gegevens aan in je → ForumProfiel
zodat de PX-moderatoren u beter/vlotter kunnen verder helpen om  dit verder na te trekken.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag, bv: .adres waarop de installatie aangevraagd werd enz….
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 17, 2025

Dag ​@Bram De Langhe de afspraak werd intussen aangepast naar donderdag 8 januari 2026 tussen 8u en 17u?

Goeiemiddag, bedankt voor de snelle reacties! Dit is ondertussen inderdaad opgelost, ik kreeg dan toch een medewerker aan de lijn. Het probleem lag eraan dat de gekozen datum om de afspraak te verzetten voor mij zichtbaar was als beschikbaar, hoewel deze dag in jullie systeem al volzet was. Dit gaf een conflict waardoor er niets gebeurde, door het kiezen van een andere datum was het meteen opgelost.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 17, 2025

@Bram De Langhe fijn dat nu het in orde is! 😊