Skip to main content

afspraak las-team geraakt niet ingepland

  • August 6, 2025
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Sinds meer dan 3 weken geen stabiele DSL, verbinding verbreek bijna continue. Ben ook niet enige ‘slachtoffer’, mijn overbuur heeft net hetzelfde probleem. Hiervoor wordt dagelijks gebeld met helpdesk of via MyProximus, maar probleem geraakt niet opgelost. Technieker is wel al 3x langsgeweest, maar probleem ligt buiten. Telkens wordt mij verzekerd dat Las ploeg zal komen en telkens verschuift de datum. Eergisteren zegt men mij dat het gisteren zou gebeuren. Gisteren zei men mij dat het vandaag zou zijn. Vandaag zegt men mij volgende week.😡

Graag correcte inplanning van lasteam met prio. Want bij reeds drie eerdere afspraken kwam niemand opdagen.

Graag, indien men belooft om contact op te nemen, dit ook doen!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 6, 2025

Proximus : het snelste internet, voor élk moment. ?

denk het niet : lijkt meer op 

 


Martin
  • August 6, 2025

@CJL987 Tip: indien het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

De PX moderatoren kunnen ook eens natrekken wat er juist gepland staat ivm de technieker.