Vraag

Afspraak krijgen glasvezel aansluiting

  • 31 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Sinds 1 maand ben ik verhuisd naar een nieuwbouwwoning. Alle andere huizen op het woonerf zijn aangesloten op glasvezel en ook bij mij komt glasvezel binnen. 

Sinds 3 weken probeer ik proximus te contacteren om een afspraak te maken. Eerst werd er een team gestuurd dat enkel koperaansluitingen doet. Die hebben een nieuwe aanvraag ingediend voor glasvezel en sindsdien loopt het fout. Ik krijg niemand meer van proximus te pakken. Wanneer ik bel naar het algemene contactnummer zegt men mij steeds dat iemand mij gaat contacteren binnen het uur, maar ik krijg niemand te pakken. Ik heb al 10 keer gebeld, steeds hetzelfde antwoord.

 

Daarnet heeft er iemand terug gebeld van de glasvezeldienst, maar die zette me op een wachtband en na 10 minuten viel de lijn uit.

 

is er ergens een aparte nummer waarop ik het glasvezelteam kan bereiken?

 

alvast bedankt


3 reacties

Het nummer voor info over fiber is:
- Bestaande woning: 0800 33 007
- Nieuwbouw: 0800 33 234

Ter info: test of glasvezel naar je toekomt 

https://www.proximus.be/nl/id_cr_fiber_checktool/particulieren/producten/r-orphans/fiber-tot-in-je-woning/komt-fiber-naar-je-toe.html

Bedankt Martin,

 

Beide nummers komen uiteindelijk gewoon bij de frontdesk van proximus. Hier kunnen ze enkel een callback inzetten zodat de technische dienst (van de glasvezel) mij kan terugbrengen. Dus men heeft mij nog maar eens beloofd dat die mij zullen terug bellen.

Reputatie 6
Badge +2

@Karel P 

beste Karel,

het spijt me dat het niet loopt zoals gewenst.

Ik heb intern je bericht doorgestuurd naar de dienst voor glasvezel met de vraag je te contacteren en dit op te lossen.

Hopelijk komt het nu snel in orde.

Groeten,

Tina

Reageer