Beantwoord

Afspraak installatie internet niet komen opdagen


Ik ben net van Duitsland terug naar België verhuisd (net voor corona) en heb dan ook zo snel mogelijk een afspraak proberen maken voor de installatie van internet. De aanvraag gebeurde op 12 maart en de technieker zou langskomen op 20 maart. Het was vrij snel duidelijk dat die eerste afspraak niet zou doorgaan met de ingang van de maatregelen.
Nu kreeg ik op 14 april een mail dat de technieker toch zou langskomen op 16 april tussen 08u en 12u. Zonder enige verwittiging is er niemand geweest, ik belde om 14u om eens te horen wat de situatie was en men verzekerde mij dat de afspraak zou doorgaan en dat er gewoon vertraging was. Verder heb ik niks meer gehoord en is er ook niemand meer langsgeweest.
Deze ochtend terug Proximus gecontacteerd en men zei me dat ik gewoon moet wachten tot Proximus mij zelf contacteert om een afspraak te maken voor een latere datum.

Voor mijn vriendin is dit een ramp aangezien zij van thuis uit werkt en zonder internet amper verder kan. 
Ik heb alle begrip voor de corona maatregelen en sta er ook achter, maar ik heb al van bij het eerste contact met Proximus duidelijk gemaakt dat de aansluiting nodig is voor het thuiswerk van mijn vriendin (wat de maatregelen ook aanmoedigen)

icon

Beste antwoord door AntonellaD 17 April 2020, 16:16

Bekijk origineel

11 reacties

TUI: Als iemand van proximus zelf hier de draad opneemt kunnen ze misschien toch meer details geven wanneer het op de planning staat en voorzien is.

Reputatie 7
Badge +3

@matthias0804 Ik heb dit doorgegeven aan onze dienst dispatching via ticket nummer IM10618240. Zij nemen verder contact met je op in verband met de afspraak. Mijn excuses alvast voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

Eventueel (tijdelijk) voor gebruik overwegen om verder te kunnen

  • abo 5G Unlimited (ook van toepassing voor 2/3/4G)
  • en tethering toepassen

https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/mobiel/gsm-abonnementen.html

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mob_hotspot/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-met-5g-4g-of-3g/uw-gsm-of-tablet-als-mobiele-hotspot-instellen.html

zo gaan ze zeker niemand sturen :wink::slight_smile:

Reputatie 7
Badge +3

@matthias0804 De dienst dispatching heeft me laten weten dat er in samenspraak met jou een nieuwe afspraak werd vastgelegd op 21/04. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +4

@Martin 

in de tijd dat de dieren nog spraken en Proximus, althans voor vaste telecommunicatie nog Belgacom noemde en deels in Amerikaanse handen was, kon tijdelijk kosteloos een GSM bekomen worden wanneer een storing niet tijdig hersteld kon worden en een installatie niet tijdig kon uitgevoerd worden

=

een tijdelijke kosteloze upgrade van een (bestaand) mobiel abonnement, kan een tijdelijke  oplossing bieden  voor beide, t.t.z.én klant én Proximus in deze Corona Covid-19 tijden ...

Maar het belangrijkste en het goede nieuws voor @matthias0804 is dat de nieuwe afspraak er is dus als dit allemaal in orde komt is het probleem achter de rug :thumbsup_tone3:

Inderdaad! Alvast bedankt!

Hopelijk komt het nu dinsdag in orde

Laat ons in ieder geval weten hoe het afgelopen is.

De technieker is net geweest en we hebben eindelijk internet :D

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @matthias0804 fijn om te horen dat het in orde is! :grinning: Grt, Heidi 

Reageer