TUI: Als iemand van proximus zelf hier de draad opneemt kunnen ze misschien toch meer details geven wanneer het op de planning staat en voorzien is.
@matthias0804 Ik heb dit doorgegeven aan onze dienst dispatching via ticket nummer IM10618240. Zij nemen verder contact met je op in verband met de afspraak. Mijn excuses alvast voor het ongemak. Groetjes, Antonella
zo gaan ze zeker niemand sturen
@matthias0804 De dienst dispatching heeft me laten weten dat er in samenspraak met jou een nieuwe afspraak werd vastgelegd op 21/04. Groetjes, Antonella
@Martin
in de tijd dat de dieren nog spraken en Proximus, althans voor vaste telecommunicatie nog Belgacom noemde en deels in Amerikaanse handen was, kon tijdelijk kosteloos een GSM bekomen worden wanneer een storing niet tijdig hersteld kon worden en een installatie niet tijdig kon uitgevoerd worden
=
een tijdelijke kosteloze upgrade van een (bestaand) mobiel abonnement, kan een tijdelijke oplossing bieden voor beide, t.t.z.én klant én Proximus in deze Corona Covid-19 tijden ...
Maar het belangrijkste en het goede nieuws voor @matthias0804 is dat de nieuwe afspraak er is dus als dit allemaal in orde komt is het probleem achter de rug
Inderdaad! Alvast bedankt!
Hopelijk komt het nu dinsdag in orde
Laat ons in ieder geval weten hoe het afgelopen is.
De technieker is net geweest en we hebben eindelijk internet :D
Bedankt!
Dag @matthias0804 fijn om te horen dat het in orde is! Grt, Heidi
Op 15 juli hebben we verhuis gemeld van onze moeder op 20 augustus in een proximuscenter. Technieker ging langskomen op 19 augustus voor de aansluiting. Technieker kwam maar zei dat lasser nodig was. Eerst mogelijke datum voor installatie 2 september. Moeder zat dus bij verhuis na 53 jaar naar een nieuwe stek, zonder internet of TV. Opnieuw naar proximuscenter om te vragen wat we moeten doen. Verkoper stelde voor dat moeder van 77 jaar een Hotspot zou creëeren met haar gsm om op tablet TV te kunnen kijken. Gemeld dat dit niet mogelijk was voor haar omdat ze niet digitaal aangelegd is. Uiteindelijk hebben we een router aangekocht en daar een extra betalend nanosimkaartje met onbeperkte data gestopt zodat ze via een smart TV TV kan kijken. Was toch maar tijdelijk... Vandaag de ganse dag bij mijn moeder zitten wachten op techniekers (2 teams lasser en installateur) die gingen langskomen tssn 8u en 17u. Niemand gezien. In account staat dat bestelling werd afgesloten vandaag.…
Deze namiddag proberen te bellen naar proximus zonder resultaat. Klantvriendelijkheid is weeral ver te zoeken.
Ik hoop van harte dat mijn moeder haar abonnement vanaf 19 augustus niet zal aangerekend worden, maar zou me ook weer niet verwonderen mocht dat wel zo zijn. Bij operatoren zijn het enkel nieuwe klanten die extra's krijgen, bestaande blijven meestal in de kou staan.
@Annickvv
Is je profiel aangevuld zodat de forum medewerkers je kunnen helpen?
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent.
In het vak “Ticket (Privé)” kun je bijkomende informatie zetten, zeker de gegevens van je moeder !.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
@Annickvv
We hebben inderdaad alle gegevens nodig!
klantennummer?
Adres?
Juiste contactgegevens?
Excuses voor wat gebeurd is. Laat ons weten als je profiel is aangevuld.
Groeten
Tina