@Glenn.M Ik zie dat dit gisteren reeds werd doorgegeven aan de bevoegde dienst via ticket IM10487842. Zij gaan dit nakijken en contact met jou opnemen. Mijn excuses alvast voor het ongemak. Groetjes, Antonella
Hey,
3dagen geleden klacht neergediend over dit feit. Nog steeds niets gehoord. Ik zou hier niet echt achter moeten zitten. Ben een man met veel geduld maar ik begin te twijfelen of ik hier wel de goede keus heb gemaakt om voor proximus te kiezen qua tv en internet dan toch. Gsm kan ik zeker niet over twijfelen nooit geen last gehad daarom dat dit een beetje men houwdvast is. Zou het toch fijn vinden als ik als klant kan weten waar ik nu sta en of dit nog opgelost gaat worden.
Mvg
Glenn
@Glenn.M
vreemd, je bent echt niet afwezig geweest ? Technieker is nochtans bij jou geweest, beweren ze, maar dan moeten we hem op t matje roepen, hij heeft je niet gevonden/ niet lang genoeg gebeld ? /..; geen idee…
vandaar dat de afspraak herzet werd: staat nu op 4-03.
Ik vraag dat ze je zeker contacteren voor bespreking !
Excuses dat het zo gelopen is.
Mvg, Tina
@Glenn.M
vreemd, je bent echt niet afwezig geweest ? Technieker is nochtans bij jou geweest, beweren ze, maar dan moeten we hem op t matje roepen, hij heeft je niet gevonden/ niet lang genoeg gebeld ? /..; geen idee…
vandaar dat de afspraak herzet werd: staat nu op 4-03.
Ik vraag dat ze je zeker contacteren voor bespreking !
Excuses dat het zo gelopen is.
Mvg, Tina
Hey,
Heb thuis gebleven en wakker geweest van half 8 tot dat het smsje kreeg dat de afspraak verzet was geworden. Witte bel met mijn naam op valt wel op denk ik dan.
Zit ook bij mijn raam dus zou wel opgevallen zijn als er iemand zou zijn langs gekomen. Zeer vreemd dus. ook niet een smsje gekregen dat ze binnen het halfuur zouden komen zoals op de site vermeld staat etc.
Ben in ieder geval blij dat ik nu weet al wat het is en een week vroeger toch nog men aansluiting kan krijgen.
Mvg
Glenn