Beantwoord

afspraak gewoon verzet

  • 11 February 2020
  • 4 reacties
  • 236 Bekeken

Beste,

Vandaag zou er een technieker langskomen. Dus ik neem speciaal vrij door deze dag. krijg ik om 13:00 al een bericht uw nieuwe afspraak is 10/3. Geen reden vermeld gewoon verzet. Ik moet nu nog een maand langer wachten voor internet en tv… en ga niet mijn verlofdagen opmaken omdat jullie geen afspraken kunnen nakomen. Ik hoop dat dit nog kan opgelost worden.

Ik begrijp dat er is iets kan mislopen maar dit zou dan wel beter gecommuniceerd moeten kunnen naar de klant toe en dan ook zo snel mogelijk opgelost worden en niet een maand natuurlijk om dan misschien weer voor hetzelfde probleem te staan.

mvg

glenn

 

icon

Beste antwoord door tina.b 17 February 2020, 15:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Glenn.M  Ik zie dat dit gisteren reeds werd doorgegeven aan de bevoegde dienst via ticket IM10487842. Zij gaan dit nakijken en contact met jou opnemen. Mijn excuses alvast voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Hey,

3dagen geleden klacht neergediend over dit feit. Nog steeds niets gehoord. Ik zou hier niet echt achter moeten zitten. Ben een man met veel geduld maar ik begin te twijfelen of ik hier wel de goede keus heb gemaakt om voor proximus te kiezen qua tv en internet dan toch. Gsm kan ik zeker niet over twijfelen nooit geen last gehad daarom dat dit een beetje men houwdvast is. Zou het toch fijn vinden als ik als klant kan weten waar ik nu sta en of dit nog opgelost gaat worden. 

Mvg

Glenn

Reputatie 7
Badge +3

@Glenn.M 

vreemd, je bent echt niet afwezig geweest ? Technieker is nochtans bij jou geweest, beweren ze, maar dan moeten we hem op t matje roepen, hij heeft je niet gevonden/ niet lang genoeg gebeld ? /..; geen idee…

vandaar dat de afspraak herzet werd: staat nu op 4-03. 

Ik vraag dat ze je zeker contacteren voor bespreking !

Excuses dat het zo gelopen is.

Mvg, Tina

@Glenn.M

vreemd, je bent echt niet afwezig geweest ? Technieker is nochtans bij jou geweest, beweren ze, maar dan moeten we hem op t matje roepen, hij heeft je niet gevonden/ niet lang genoeg gebeld ? /..; geen idee…

vandaar dat de afspraak herzet werd: staat nu op 4-03. 

Ik vraag dat ze je zeker contacteren voor bespreking !

Excuses dat het zo gelopen is.

Mvg, Tina

Hey,

Heb thuis gebleven en wakker geweest van half 8 tot dat het smsje kreeg dat de afspraak verzet was geworden. Witte bel met mijn naam op valt wel op denk ik dan.

Zit ook bij mijn raam dus zou wel opgevallen zijn als er iemand zou zijn langs gekomen. Zeer vreemd dus. ook niet een smsje gekregen dat ze binnen het halfuur zouden komen zoals op de site vermeld staat etc.

Ben in ieder geval blij dat ik nu weet al wat het is en een week vroeger toch nog men aansluiting kan krijgen. 

Mvg

Glenn

Reageer