Skip to main content
Vraag

Afspraak gemaakt voor fiber, datums gekregen, niemand te zien omdat de aanvraag niet ingediend werd.

• August 19, 2025
  • 15 reacties
  • 143 Bekeken

Na dat de kabel hier een jaar in huis ligt, eindelijk de optie gekregen om over te schakelen op fiber. Dus enkele weken geleden deed ik de aanvraag via de website. Ik kreeg het voorstel opgestuurd en de twee datums voor installatie en activering. Vandaag 19/08 en 25/08. Omdat ik verder niks meer hoorde, vroeg ik gisteren via de chat nog eens de datums op voor de zekerheid. Die werden bevestigd. Vandaag rond 13h toch nog eens contact opgenomen via chat, omdat ik het raar vond dat er geen bericht was verstuurd om te melden dat ze vandaag zouden langskomen. Nu werd er mij gezegd dat de aanvraag niet ingediend was ???? Dus ik heb nu die twee dagen vrij gemaakt voor niks? Geen excuses of niks. Ik moet de aanvraag maar opnieuw doen, das de oplossing die ik krijg. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

15 reacties

Martin
  • August 19, 2025

@REv1ve666 
Tip: indien het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen dit beter/vlotter natrekken om je hiermee verder te helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • August 19, 2025

Gedaan

• Apprentice
  • August 19, 2025

Na dat de kabel hier een jaar in huis ligt, eindelijk de optie gekregen om over te schakelen op fiber. Dus enkele weken geleden deed ik de aanvraag via de website. Ik kreeg het voorstel opgestuurd en de twee datums voor installatie en activering. Vandaag 19/08 en 25/08. Omdat ik verder niks meer hoorde, vroeg ik gisteren via de chat nog eens de datums op voor de zekerheid. Die werden bevestigd. Vandaag rond 13h toch nog eens contact opgenomen via chat, omdat ik het raar vond dat er geen bericht was verstuurd om te melden dat ze vandaag zouden langskomen. Nu werd er mij gezegd dat de aanvraag niet ingediend was ???? Dus ik heb nu die twee dagen vrij gemaakt voor niks? Geen excuses of niks. Ik moet de aanvraag maar opnieuw doen, das de oplossing die ik krijg. 

Ik ben zo al 10 weken aan het wachten op een verhuis. Ook niemand opgedaagd. Volgende afspraak 8 september! (Zie post)

Martin
  • August 19, 2025

@REv1ve666 
Tip: indien het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen dit beter/vlotter natrekken om je hiermee verder te helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Gedaan

• Auteur
  • Apprentice
  • August 19, 2025

Ik wil er ook nog bij vermelden dat er in de chat bevestigd werd dat het een medewerker was die in de fout gegaan was, heb hier screenshot van. 

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 19, 2025

Dag ​@REv1ve666 we kijken verder na!

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 20, 2025

Dag ​@REv1ve666 een herinleiding was inderdaad nodig, wegens IT-problemen. We hebben ticket IM12838102 aangemaakt voor Dispatch om deze afspraak zo snel als mogelijk in te plannen. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Heidi

• Auteur
  • Apprentice
  • August 20, 2025

Bedankt u om dit na te kijken.

• Auteur
  • Apprentice
  • August 21, 2025

Inderdaad, nieuwe uitnodiging gekregen om afspraak in te plannen. Spijtig genoeg is de eerste beschikbare datum 17/09. Dus van snel is er niet echt sprake. Er is gewoon een nieuwe aanvraag ingediend, niet meer of minder.

• Apprentice
  • September 9, 2025

Al 3 maal gebeld voor afspraak fiberinstallatie. Via gekregen mail met link is onmogelijk . 1e maal gebeld en beloofd voor een telefoontje voor afspraak en dit telefoontje binnen de 48 uur . Niks gehoord. 2e maal gebeld en in de namiddag telefoon  maar geen kans om op te nemen. Zo kort. 3e maal gebeld nog altijd geen reactie na 48 uur. Dit is geen service. Dus voor mijn istallatie zal dat ook een miserie worden vrees ik.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 9, 2025

@minnebo eric

Ter info:  Forum Profiel

klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

als we je klantgegevens kennen, gaan we verder navraag doen om oplossing te kunnen aanbieden.

mvg

Tina 

• Auteur
  • Apprentice
  • September 25, 2025

Hier gaan we weer. Na een nieuwe afspraak te maken,(een maand na de vorige) vandaag eindelijk de dag van de splicing. Raad eens, telefoontje van Proximus om te zeggen dat het niet zal lukken vandaag.

Nu de derde dag dat ik thuis blijf voor deze onzin. En nu willen ze dat ik een nieuwe afspraak maak, laat me raden, terug binnen een maand? Wie gaat me vergoeden voor die verloren dagen? 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 25, 2025

@REv1ve666 Dag, ik heb voor deze vraag een dossier aangemaakt  57404383

• Auteur
  • Apprentice
  • September 27, 2025

Ik kreeg een link om een nieuwe afspraak te maken. Kan ik niet doen omdat er nog een bestelling loopt. Chat kan niet helpen, hebben het doorgestuurd naar een andere afdeling. Niks meer gehoord.

Dossier opgemaakt bij de ombudsman telecom. Ben altijd beleefd geweest, ik weet ook dat de personen in chat en telefoon geen directe schuld treft maar het is voor mij duidelijk dat het bij proximus niet loopt zoals het moet. Dus bij deze is mijn geduld op. 

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 29, 2025

@REv1ve666 

Aangezien er een dossier is ingediend bij de ombudsman zal alle verdere communicatie en informatie via die dienst verlopen.

Je wordt zeker door hen en/of collega’s gecontacteerd.

mvg

Tina