Skip to main content
Vraag

afspraak

  • December 27, 2023
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Ben 23-11-2023 aangesloten bij Proximus.  We zijn ondertussen eınde van het maand, nog altijd geen technisch dienst dıe ınternet en tv aansluiting komen doen mij mee thuis. Nog hoe lang moet ık wachten?! 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 28, 2023

@Arzu Kan u in uw profile uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen en bij tickets uw ordernummer.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 2, 2024

@Arzu 

er zijn momenteel 2 dossiers in behandeling.

Beide dossierbeheerders zijn verwittigd dat ze moeten samenwerken en je informeren.

Excuses voor het wachten.

Groeten

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 2, 2024

En nog altijd geen telefoon gekregen!!


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 12, 2024

@Arzu  Men is langsgekomen zie ik.