aansluiting Fiber niemand komen opdagen! schande

  • 6 February 2023
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Beste Proximus..

enige tijd geleden hadden wij hier thuis de beslissing genomen om fiber in huis te halen. 
poging nummer 1 GRANDIOOS MISLUKT…

alle producten werden gesplitst, teveel betaald voor quasi hetzelfde te hebben. Komt technieker no1 langst, geen fiber, eerste dienst niet hier geweest om de glasvezel naar binnen te blazen.. om alles geannuleerd te krijgen ook een paar bezoekjes kunnen doen bij de lokale Proximus verdeler.

daarna overgestapt naar Telenet om na een goede maand weer de poging te doen om proximus fiber aan te vragen, na een maand te wachten, 1 verlofdag ingezet op 6 februari 2023, geen enkele technieker gezien. Gewoon ronduit schandalig, ik offer een vrije dag op om heel die nest hier te krijgen aangezien we toch altijd tevreden klanten waren, nu is dat vertrouwen weer geschaafd.. 

ik eis hierbij een serieuze tegemoetkoming vooral nu ik door jullie laksheid hier heb zitten wachten als een hond.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@MichaelNul Dossier 52068361 is aangemaakt, de beheerder contacteert u. Groetjes 

@MichaelNul Dossier 52068361 is aangemaakt, de beheerder contacteert u. Groetjes 

Kben es benieuwd 😅

Reageer