Skip to main content
Vraag

Aansluiting fiber

• August 18, 2026
  • 3 reacties
  • 24 Bekeken

Ik wacht al sinds einde mei op mijn aansluiting voor Fiber. Donderdag 21/5 komen de arbeiders van een onderaanneming de kabel aansluiten. Dit is gebeurd, hoewel het langer duurde dan verwacht.

Vervolgens zou er op 29/5 iemand komen om Fiber te activeren: niemand gezien of gehoord.

Als ik Proximus contacteer, vertellen ze mij dat er tijdens de aansluiting op 21/5 iets is misgelopen, dus dat de aansluiting van de kabel eerst nog zou moeten worden nagekeken.

In een Proximus store of op de telefonische helpdesk word ik niet verder geholpen om een nieuwe afspraak in te plannen. Telkens is de boodschap: “we moeten onze onderaannemer hiervoor contacteren, en we bellen u later terug” . 3 maanden en talloze telefoontjes later wacht ik nog steeds….

Hopelijk is er hier iemand die mij verder kan helpen?

3 reacties

Martin
  • August 18, 2026

@drsteve27 

Tip:
Proximus-medewerkers zullen uw gegevens zeker nodig hebben om dit verder te kunnen natrekken wat de stand van zaken is hieromtrent.
Vul die daarom vooraf aan in uw → ForumProfiel (indien dit nog niet gebeurd is).
Zo vermijdt u dat de medewerker deze gegevens later nog apart moet opvragen, wat de behandeling van uw vraag kan vertragen.
Indien u het nodig vindt, kunt u in het privéveld "Ticket" bijkomende relevante informatie toevoegen.
Deze gegevens in privévelden zijn om wille van Privacy uitsluitend zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Andere forumgebruikers kunnen ze niet raadplegen.
Klik daarna onderaan op "Sla wijzigingen op".
Laat hier even weten wanneer dat gebeurd is.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 18, 2026

Dag ​@drsteve27 zoals ​@Martin al aangeeft kunnen we dit verder nakijken als we je klantgegevens hebben! 

• Auteur
  • Apprentice
  • August 19, 2026

Ok, bedankt.

Ik heb mijn gegevens ingevuld.