Hallo,
Men ging mij een 4G modem sturen als noodoplossing (ik afwachting van lasser die zou komen). Die moest ik koppelen aan mij bbox en alles zou werken zoals vroeger.
Ik krijg vandaag geen 4G modem via bpost maar een "4G router TP-Link"
Ik haal die uit de doos, maar hij maakt geen verbinding met mobiel internet. Ik neem contact op met proximus via messenger.
De simkaart is actief zeggen ze mij. Ze doen me modem herstarten,.... het lost niks op.
Ze sturen me naar proximusshop in ninove achter nieuwe simkaart.
Daar beweren ze "proximus moet je daarvoor niet naar hier sturen, wij hebben zo geen simkaarten"
Hij geeft me een simkaart mee maar zegt er nog bij "het gaat toch niet marcheren, neem maar terug contact op met proximus"
Ik kom thuis, contacteer jullie weer, kom bij technische dienst en daar zeggen ze "de kaart die de router zat was actief, maar er staat geen belwaarde op" ik schakel je door naar klantendienst.
Bij klantendienst doe ik weer mijn verhaal...en krijg antwoord "ik stuur je door naar de juiste dienst ...momentje"....en dan na meer dan een uur wachten nog steeds geen reactie.
Echt, ik blijf gewoon van hier naar daar gestuurd worden....
Dus concreet :
1. Kunnen jullie mij een werkende 4G-modem sturen (met werkende geactiveerde en opgeladen SIM-kaartje)
2. Kunnen jullie nog eens een bundel van 1TB bij mijn mobiele data (zoals aan maand geleden) zodat ik in afwachting van de 4G-modem, om zijn minst via Pickx wat tv kan zien.
Ik betaal tenslotten iedere maand 114€, dus mag ik toch verwachten dat mijn probleem opgelost geraakt en ik niet van hot naar her gestuurd word.
Mijn klantengegevens vinden jullie bij mijn profiel.
Regina