Beantwoord

Werkelijke waarde Pay and Surf

  • 10 November 2018
  • 2 reacties
  • 416 Bekeken

Ik heb voor mijn tablet een pay and surf kaart(500mb). Wanneer ik deze herlaad wordt mij een bericht gestuurd dat deze surfwaarde geldig is voor één jaar!!! Wanneer ik mijn herlaadhistoriek bekijk gaat het echter over bijna elke maand,dat ik deze moet herladen. Ik check regelmatig mijn waarde via het inbelnummer,maar om één of andere reden schijnt te amper gebruikte surfwaarde opgebruikt rond dezelfde datum elke maand. Tijdens het aankopen van deze kaart werd mij verzekerd dat ik de volledige waarde kon opgebruiken binnen een tijdslimiet van een jaar. Ik let erop om mijn mkbiele data alleen in te schakelen als ik die echt nodig heb... Wat is nu de werkelijke waarde en indien die maar 31 dagen is,moeten jullie dringend aanpassingen doen aan je melding
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 15 November 2018, 11:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U hebt 200% gelijk.... geldigheid 31 dagen
Poximus dient voorhanden info best zo spoedig mogelijk aan te passen teneinde eventuele/verdere klachten te voorkomen - en ook op de website pay&go te vermelden (keuze niet voorhanden) - even moeten zoeken maar google bracht toch de oude de infofiche te voorschijn
https://www.proximus.be/dam/jcr:e20b097e-b3dd-46c2-a383-19aa28ad2bac/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/mobile_internet_pay%20and%20surf_nl_11062014~2017-05-31-16-56-22~cache.pdf
Reputatie 6
Badge +3
Dag Ilona,
Wat men wil zeggen is dat met de einddatum (jaartermijn) is dat er minimum binnen de periode van een jaar na laatste herladen moet herladen worden anders wordt de kaart ongeldig.
Indien je het gsmnummer van de kaart doorgeeft kunnen we nakijken wanneer er verbruik geregistreerd was.
Mvg. Wilfried

Reageer