Skip to main content
Beantwoord

Netflix code? [Er zijn wat vertragingen bij verzenden van de codes maar het komt in orde]


ik ben al vanaf 15 november 2016 aangesloten bij familus en nog altijd geen code gehad voor netflix???

Beste antwoord door Marleen

Geen paniek, er is wat vertraging wegens de vele aanvragen en anders, vandaag of morgen, komt hier wel een lieve medewerker langs die u de code per mail stuurt. :)
FYI: code invoeren kan op:www.netflix.com/promo
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

19 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • Antwoord
  • 5 december 2016
Geen paniek, er is wat vertraging wegens de vele aanvragen en anders, vandaag of morgen, komt hier wel een lieve medewerker langs die u de code per mail stuurt. :)
FYI: code invoeren kan op:www.netflix.com/promo

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 5 december 2016
brigitte1954 schreef:
ik ben al vanaf 15 november 2016 aangesloten bij familus en nog altijd geen code gehad voor netflix???

Ik ook nog niet

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 290 reacties
  • 6 december 2016
Alle codes zouden moeten ontvangen worden VOOR 15 december.

Onze excuses voor de vertraging.

Mvg,

Wouter

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 6 december 2016
Vanessa,

momenteel zijn er vertragingen bij Netflix voor het verzenden van codes. Ik zie je klantennummer alleszins in de lijst van aanvragen staan. Code is sowieso 3 maanden gelding vanaf activatie. Excuses; Graag nog even geduld.

Groeten

Tina

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • 6 december 2016
Hoera. Duidelijk het enig mogelijke goede antwoord dat van Wouter. Kan die VOOR 15/12 niet in de titel van het topic, voor alle andere 'code zoekers'?

Entrax
Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 6 december 2016
Hier ook hetzelfde nog geen code gekregen...

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • 6 december 2016
'The Netflix Code?' wordt hier al veel populairder dan 'The da Vinci Code' ooit geweest is. Van een blockbuster gesproken. 🆒
@ Entrax, sorry, ze komt eraan hoor: zie de verklaringen van Proximus medewerkers hierboven.

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • 7 december 2016
Dag Entrax,

De Netflix code wordt 10 dagen na de activatiedatum verstuurd.

Als je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens stuurt kijken we dit voor je na (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Met vriendelijke groeten

Koen

Entrax
Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 15 december 2016
Hey

tot op heden nog steeds geen netflix code mogen ontvangen, overstap op 18/11, 10 dagen later geen codes. Zoals vermeld in bovenstaande reactie voor 15/12 zouden de codes moeten verstuurd zijn, maar op 15/12 nog steeds geen code.

Klantnummer : 612138160

groeten

Entrax

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 16 december 2016
Ik heb eergisteren mijn code gekregen met de post. 🙂

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
  • 16 december 2016
Vanessa1 schreef:
Ik heb eergisteren mijn code gekregen met de post. :)

Goed nieuws dus, Vanessa. Onze excuses voor de eventuele vertraging, het zijn drukke tijden momenteel.
Mvg,

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 16 december 2016
Dag Entrax,

Mijn excuses voor de vertraging. Dossier 40402078 werd hiervoor opgemaakt. Je wordt op de hoogte gehouden door een dossierbeheerder.

Groetjes,

Antonella

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 16 december 2016
Entrax schreef:
tot op heden nog steeds geen netflix code mogen ontvangen


Ik had ook nog geen code ontvangen, hoewel die per post had moeten aankomen, maar een eenvoudig telefoontje naar de klantendienst bleek te volstaan: de medewerker die me te woord stond heeft me de code mondeling meegedeeld, ik heb die meteen ingetoetst op de site van Netflix, en er werd onmiddellijk 29,97 euro aan mijn account toegevoegd (= 3 maanden aan 9,99 euro).

Jan_0141
  • Practitioner
  • 33 reacties
  • 25 december 2016
25/12 en nog steeds geen code ontvangen!
ook problemen met het overnemen van de joint offer (1 van de 2 toch).
goe bezig zou ik zeggen... had ik alles maar bij het oude gelaten.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 28 december 2016
Jan,

ik heb de netflix code gevonden die reeds aan jullie werd toegekend. Vreemd dat de brief niet werd afgeleverd.

De code werd nu net in een mail verzonden naar bollaert.jan@gmail.com.

Goede ontvangst en veel plezier

Groetjes

Tina

Entrax
Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 29 december 2016
Beste,

Dossier 40402078

Tot op heden nog steeds geen codes mogen ontvangen overgestapt op 18/11 naar tuttimus. Er is een dossier opgemaakt geweest ivm codes, maar nu zie ik in MyProximus dat dit dossier is afgesloten, maar tot op vandaag nog steeds geen codes?
Is het dan ook niet mogelijk om deze codes door te sturen naar mijn email adres. entrax@skynet.be

vriendelijke groeten

lo muto renaldo (entrax)

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2499 reacties
  • 29 december 2016
Hey Entrax,

Je code is vandaag per post verzonden!

Als je ze via deze weg wenst te ontvangen stuur me dan een privébericht, dan stuur ik je de code in een privébericht terug! ;)

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

HeidiE

  • 397 reacties
  • 11 januari 2017
Krijg ik ook een promocode? Dit aangezien klacht nr. 40366019 van de ene op de andere dag wel is afgesloten, maar ik hier op geen enkele manier over gecontacteerd ben met een eventuele uitkomst of toekenning van een tegemoetkoming voor geleden ongemak met Proximus TV...

Entrax
Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 11 januari 2017
Je kunt het beste een privé bericht verzenden naar proximus da ze zo je code geven want de code die verstuurd is geweest met de post heb ik nooit ontvangen