Sedert enige tijd omgeschakeld van een goed werkende V4 TV decoder naar slecht werkende V6 en V7 decoders. Voortdurend valt het beeld weg, Het wordt even zwart en komt daarna terug. Dit doet zich elke dag voor. . Een topicprobleem die ik heel vaak zie terug komen bij anderen. Wat is er reeds gebeurd : Modem resetten lost probleem niet op, beide TV decoders resetten lost het probleem niet op. Vervanging van alle HDMI kabels lost het probleem niet op. Ondertussen de beide TV decoders reeds 3x omgewisseld voor een ander exemplaar. Probleem doet zich voor op 2 verschillende televisies in huis. Ik heb het gehad met proximus, een dure rekening wil ik alleen voor kwaliteit betalen. Ik ben ervan overtuigd dat het probleem zich niet in huis bevind, vermoedelijk misschien ook niet in de TV decoder? Men hoeft mij in ieder geval geen TV decoders of modem meer op te sturen, dit lost het probleem niet op. Probleem misschien in de technologie die proximus momenteel gebruikt? Servers die de on demand vraag niet aankunnen? Fiberklaar waar men zo graag mee uitpakt : Misschien is Proximus aan het experimenteren met technologieën die over het fiberklaar netwerk zullen gebruikt worden? Technologieën die het huidige kopernetwerk niet aankunnen? In ieder geval als het probleem blijft voort duren verander ik van provider. En nogmaals in heel veel gelijkaardige gevallen ligt het probleem volgens mij niet bij de klant in huis.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.