Skip to main content
Vraag

verwijderen individueel programma uit een serie

• October 25, 2025
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Picxs

Dag ieder,

Vroeger om een bekenen programma uit een serie te verwijderen moest ik gewoon  op de serie klikken en verwijderen......nu gaat dit niet meer....nergens een verwijderen te zien

Nu moet ik alles verwijderen  als de serie bekeken is

Weet iemand de oplossing om uit een serie een. Individueel bekeken programma te verwijderen  

Thanks

Patoe

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • October 25, 2025

Als je in de menu naar opnames gaat en bij een bepaalde serie episode op OK klikt, zie je dan de optie niet om ofwel de opname te wissen of om gans de serie te wissen, zie je ook nergens opname beheren of zie je dit ook niet. Ik kan het nu direct niet checken want ze zijn hier just tv aan het kijken en ik wil geen ruzie krijgen :)

Mutlie
  • October 25, 2025

Best ga je in opnames naar de bekeken aflevering zelf en kies dan “beheer opname” 

Martin
  • October 25, 2025

Omdat we het hier nu hebben over bepaalde episodes wissen van een serie, zijn er die daardoor ook problemen kregen dat dan soms opnames later van deze serie verdwenen en of niet opgenomen werden, natuurlijk weet ik ook niet welke software versie die hadden en Mss is dit met recentere software niet meer het geval. Enfin ik geef het maar mee indien je het moest voorhebben, hopelijk niet !-)

Mutlie
  • October 25, 2025

Als je “beheer opnames” kiest in het overzicht kan het gebeuren (of is het altijd zo? - verraderlijk!) dat je de keuze krijgt om de aflevering te wissen en de  serieopname te  wissen. Goed lezen is de boodschap.
Daarom zeg ik om naar de te wissen aflevering te navigeren en die aflevering apart te wissen.  

Martin
  • October 25, 2025

@patoe 

ter bijkomende info hier kan je ook eens de uitleg bekijken → Pickx - Gebruikersgids

scroll naar beneden tot aan:

Opgenomen programma’s beheren

Je krijgt de optie Beheer opnames enkel als er verschillende afleveringen van een programma zijn.
Wil je reeds opgenomen afleveringen wissen of toekomstige opnames stopzetten? We leggen je uit hoe je dit doet.

• Druk op  🏠-toets > Opnames.
  • Kies een programma uit je lijst en selecteer Beheer opnames.

Je kan vervolgens kiezen Serieopname annuleren of Wissen:

• als je kiest voor afleveringen Wissen dan worden alle opgenomen afleveringen gewist.
  • als je kiest voor afleveringen Wissen en Serieopname annuleren dan worden niet enkel de al opgenomen afleveringen gewist maar worden er ook geen nieuwe toekomstige opnames meer gedaan.