Vraag

Tv box V

  • 3 August 2023
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Reputatie 1

In het voorjaar mijn V5 decoder moeten omruilen naar een android V6 tv box. Sindsdien stellen zich allerhande problemen.

-Tv begint soms plots te spelen zonder dat er zich ook maar één iemand in de omgeving van de afstandsbediening/tv box of tv bevindt. Box opnieuw geconfigureerd doch probleem blijft.

-Soms bij het opstarten van de tv komt er enkel een zwart scherm, geluid van zender is er doch geen beeld, bij switchen van kanaal, passend geluid, maar geen beeld. Oplossing is tv opnieuw herstarten.

-Sporadisch geen synchronisatie van beeld en geluid, op te lossen door van kanaal te switchen.

Die problemen hebben zich nooit voorgedaan met met vorige V5 decoder, er gaat geen week voorbij of één van bovengenoemde problemen doet zich voor, wat meer en meer ergernis veroorzaakt. Ik kan het voorlopig oplossen maar bvb mijn echtgenote en zo zijn er meer dan waarschijnlijk heel veel, is totaal hulpeloos wanneer dit zich voordoet. Men zou toch mogen verwachten dat men nieuwe technologie loslaat op de consument dat dit een verbetering van de vorige moet betekenen en niet het tegenovergestelde.


1 reactie

Heb dezelfde problemen

Die Android TV box is rommel

Reageer