Sinds een maand op Fiber, en tot op heden zeer tevreden over de kwaliteit van het internet, MAAR..
plots kreeg ik problemen met mijn SONOS Beam die via HDMI ARC op mijn Samsung TV is aangesloten.
Mijn TV herkent of vindt mijn Beam niet meer. Ook de SONOS app zegt dat er conflicten zijn, ik vermoed met de Tv Box.
Ik heb nochtans de HDMI CEC afgesloten op het toestel, maar dit helpt niets.
Als ik geluid via mijn BEAM wil dan moet ik, echt waar, eerst de kabel van de tv box uittrekken, de Beam connecteren en dan weer insteken. Gekkenwerk!
Tot vorige maand NOOIT problemen bij TELENET. Nu gaat er geen dag voorbij of ik erger mij aan het geluid dat steeds op dat van de TV overslaat en niet de BEAM.
Wie kan helpen???
O ja, nog even iets. Ik ben al een dikke maand bezig met de klantendienst om mijn PICKX app op de gsm en op de laptop aan de praat te krijgen. Ik kan nog altijd geen TV bekijken, steeds maar foutmeldingen. Ik wil het woord “amateurisme” niet gebruiken, maar soms kan ik me niet inhouden :-)