Vraag

proximus gebruikte na jaren van wel gebruik, vorige maand NIETj

  • 7 August 2023
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Deze morgen SMS van proximus om mijn aanrekening van juli 2023 te betalen, zoniet komt er 10€ bij.

waarom gebruikteproximus die domiciliëring niet, terwijl er niets gewijzigd was mijnerzijds en er genoeg op de bankrekening stond?


1 reactie

Voor de zekerheid misschien even nakijken of de betaling echt niet is afgehouden van je bankrekening en/of je domiciliëring niet is stopgezet (door de bank misschien)?

Pas (indien nog niet gedaan) je Forum Profiel aan via     https://nl.forum.proximus.be/settings/profile    (terwijl je ingelogd bent). In het veld 'Ticket' kun je nog specifieke/privé info m.b.t. je klacht vermelden, dit is  enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.

De Proximus-medewerkers kunnen dan onderzoek doen of jouw betaling is gevraagd aan de bank.

Reageer