Skip to main content
Vraag

Problemen mail

• November 19, 2025
  • 8 reacties
  • 120 Bekeken

Sinds deze morgen komen mijn mails van .skynet en .compaqnet niet meer binnen via outlook. Mail start niet meer op.

8 reacties

Martin
  • November 19, 2025

kijk eens of je ze wel nog terugvindt via http://proximus.be/login/nl/webmail 

• Auteur
  • Apprentice
  • November 19, 2025

Via proximus webmail lukt het. Maar waarom niet via outlook?

Martin
  • November 19, 2025

Blijkbaar komen er nog veel klachten binnen omtrent Proximus mail en zeker van mails die ze nog niet ontvangen hebben van gisteren. Dus volgens mij is nog niet alles 100% opgelost.
We zullen moeten afwachten op meer nieuws morgen als de PX moderatoren hier terug langskomen.

Mutlie
  • November 19, 2025

Ik zeg niet dat dit dé oplossing is, maar heb je al eens geprobeerd  de cache en cookies te wissen en dan opnieuw te verbinden ?

• Apprentice
  • November 19, 2025

Ik heb deze morgen ( 19/11/25) een belangrijke mail verstuurd naar een lid van onze vereniging. Ik heb mezelf in BCC gezet en mijn echtgenote in CC. Wij hebben alvast geen mail ontvangen. Ik weet dus niet of mijn bestemmeling deze mail ontvangen heeft. Moet ik nu wachten tot de mail toch nog verstuurd wordt of moet ik een nieuwe mail verzenden?

Martin
  • November 19, 2025

@pdecost Het kan goed zijn dat als je nu probeert dat het nig niet lukt, stuur gewoon al eerst eens als test een  mailtje naar je eigen mailadres en/of echtgenote om te zien of die al binnenkomt

Of als dit lid op een andere manier kan bereiken, bvb via sms of telefoon kan je altijd vragen of hij u mail ontvangen heeft.

• Apprentice
  • November 19, 2025

Ik heb de mail opnieuw verstuurd naar de bestemmeling en ook in cc naar mijn echtgenote en in BCC naar mezelf. Nu hebben wij beiden de mail ontvangen, dus ik hoop dat dit ook het geval is voor de bestemmeling.

Bedankt voor je reactie Martin.

Martin
  • November 19, 2025

@pdecost heel graag gedaan en blij dat ik hiermee wat heb kunnen helpen.