Is het mogelijk om na te zien of ik niet te veel betaal? Vroeger kon je dit op de site, maar nu kan ik het niet terug vinden. Misschien betaal ik in mijn pakket voor zaken die ik niet gebruik.
Ik lees ook dat mensen via het forum een getrouwheidspremie aanvragen, hoe werkt dit precies, heb ik hier ook recht op?
Mvg,
Heidi
Beste antwoord door Joel M
@Lanaboo Via order R000000110000SASFX heb ik u de getrouwheidskorting geactiveerd.Verdere info volgt via mail.Wat betreft de tarieven van de packs - zie info link:
Dat zullen de PX moderatoren verder natrekken als je recht hebt op getrouwheidspremie.
Noteer hiervoor in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
@Lanaboo Via order R000000110000SASFX heb ik u de getrouwheidskorting geactiveerd.Verdere info volgt via mail.Wat betreft de tarieven van de packs - zie info link:
@flip Gaat waarschijnlijk zijn dat wij zo een oneindig hoog aantal klanten hebben om dat allemaal te gaan controleren als deze daarvan kunnen genieten.Dit omdat andere kortingen soms niet combineerbaar zijn met de getrouwheidskorting.Groetjes,Joel
Maar ik heb daar ook nog nooit ergens iets van gelezen indien die mogelijkheid bestaat van die getrouwheidspremie is dat toch iets dat door proximus beter zou onder de aandacht mogen gebracht worden voor hun trouwe klanten.
@flip Gaat waarschijnlijk zijn dat wij zo een oneindig hoog aantal klanten hebben om dat allemaal te gaan controleren als deze daarvan kunnen genieten.Dit omdat andere kortingen soms niet combineerbaar zijn met de getrouwheidskorting.Groetjes,Joel
Dit is geen persoonlijke kritiek op de moderatoren!
Getrouwheidskorting zou m.i. toch met enkele programmaregels kunnen worden opgelost? Wat dan niet alleen minder werk voor de moderatoren zou betekenen en trouwe klanten een extra reden om klant te blijven.
Jarenlange klanten krijgen alleen maar een getrouwheidspremie als ze er zelf om “bedelen” (en dan nog alleen op dit forum) terwijl er voor nieuwe klanten driftig met cadeaus wordt gestrooid. Dat zijn nog dikwijls klanten die weer verdwijnen na een tijd, dan bij de concurrentie een welkom promotie binnen halen en binnen enkele jaren terugkomen als hun TV versleten is en weer een nieuwe bijna cadeau krijgen.
Helemaal eens met Mutie en zeker geen kritiek op de moderatoren hier die prima werk doen.. Het klopt dat het steeds de overlopers zijn die van links naar rechts shoppen die de cadeaus in ontvangst nemen een trouwe klant krijgt niks of moet op de hoogste zijn van bv. deze getrouwheidspremie
Omdat ik interesse kreeg om over te schakelen naar andere provider, ging ik eerst op zoek naar een goedkoper aanbod bij Proximus, waar ik al 25 jaar klant ben. En dus ook zonder pormoties, nieuwjaarskortingen e.d.
En nu lees ik hier over de getrouwheidskorting. Is die ook van toepassing op mijn abonnement? Kan u dat nakijken en me hierover informeren?
Omdat de PX forummedewerkers dit morgen zouden kunnen natrekken en je hiermee verder helpen, noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien gewenst. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.