Vraag

Mails sinds gisteren niet meer op gsm

  • 3 August 2023
  • 7 reacties
  • 256 Bekeken

Sinds gisterenmiddag komen mijn mails niet meer binnen op de app op mijn gsm. Mails versturen vanop de gsm lukt wel nog.


7 reacties

Hier een gelijkaardig probleem. Sinds vrijdagnamiddag komen geen mails meer binnen op mijn Gmail app (Android). Mails zijn wel te zien via de browser (webmail) en versturen lukt inderdaad nog via de gsm.

Blijkbaar nog veel mensen met dit probleem. Instellingen in app staan nochtans allemaal goed.

@proximusmedewerkers is dit een algemeen serverprobleem? Of is er iets anders aan de hand? 

Ter info: Mss heeft het verband met de problemen die google ondervindt dat mails niet meer binnenkomen maar op gmail online zou je die wel moeten terugvinden.

@Eddy Walraven 
De laatste update van gmail heeft deze fout. Google werkt aan een update.

@Liesbet Mia en @Artie hebben jullie problemen met de Proximus app of de gmail app.?

Ter bijkomende info: je kan je wel gmail online terugvinden.

Het hangt ook van mailapplicatie tot mailapplicatie, bvb met de mailapplicatie heb ik geen problemen.

verschillende klachten komen binnen op Gmail - Apps op Google Play

Het gaat over gmail app. Is blijkbaar niet bij iedereen.. Is inderdaad niet op laptop of desktop(mailprogramma). 

Vooral met de gmail app , het schijnt dat ze deze keer wel een dikke kluif hebben om het op te lossen  aangezien het niet specifiek over één bepaald mail app/programma gaat waar het ook soms voorvalt!.

Het is wel zo dat dit nog niet veel voorgekomen is dat er problemen waren met gmail of gmail-app.

Reageer