Sinds een week blijven mijn verstuurde mails in de map Postvak UIT zitten.
Ik nam contact op met de helpdesk van Proximus doch zij hebben mij een nieuw wachtwoord gegeven (daarna door mij opnieuw aangepast) doch nog steeds geen beweging in mijn mailbox.
Ik kreeg van de operator te horen dat zij niet verder kon helpen omdat Proximus Outlook niet ondersteunt. Ik moet dus met mijn computerspecialist contact opnemen.
Ik nam dan contact met het bedrijf waar ik mijn computer en software kocht. Na een half uur zoeken werden de instellingen - aangegeven door op een pagina van - Proximus aangepast (relay.skynet.be is ineens imap.proximus.be / relay.proximus.be en ook andere poorten waardoor je dus SSL moet aanklikken ...) doch bij de vraag bij een methode uitgaande server in te geven namelijk Encrypton STARTTLS dan krijg je in Outlook instelling account deze keuze niet.
Resultaat is dat ik nu noch inkomende noch uitgaand mailverkeer heb.
Het extern bedrijf kan mij dus niet helpen omdat het gaat om een gewijzigde instelling (wachtwoord of inscripties) bij Proximus. Dit zal mij dus al geld kosten voor niets.
Ondertussen werd mijn account geblokkeerd.
Ik nam opnieuw contact op met Proximus en daar geven ze toe dat er wijzigingen zijn voor de instellingen. De operator kon mij niet verder helpen en er zal een it-specialist telefonisch contact opnemen.
Via myProximus kan ik wel in mijn mailbox doch mijn oude mails kan ik niet zien… Op die manier werk ik nooit en ik ben dus mijn historiek hier kwijt.
Ik heb een bedrijf en er zijn lopende zaken die ik moet kunnen opvolgen. Zonder mailadres lukt dit quasi niet.
Wie kan mij helpen om mijn instellingen Outlook voor Mac-gebruiker via instellingen ‘Accounts’ correct in te stellen?
Dikke merci!