mails met bijlages blijven in outbox

  • 31 December 2021
  • 6 reacties
  • 135 Bekeken

Reputatie 1
  • Rising star
  • 15 reacties

Elke keer als ik een mail verstuur vanuit proximus app mail, met een bijlage, word deze niet verstuurd. Deze blijft in mijn outbox hangen. Bij het driehoekje (danger) staat er dat ik mijn internetverbinding hoor na te kijken maar daar is niets mis mee hoor. Wat kunnen we daaraan doen?


6 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Proximus Webmail  via de Laptop(Win10) is eveneens rampzalig! Ook vandaag opnieuw.
Hier ook problemen met versturen van bijlage(n). Openen van e-mail gaat tergend traag. Voortdurend Webtop error, er is een fout opgetreden enz…, en dan maar steeds opnieuw proberen en hopen dat het lukt.
Ook zit er bij het beantwoorden van een ontvangen e-mail  iets grondig fout met het lettertype en de lettergrootte. En deze problemen slepen nu al bijna 3 maanden aan.

Ik heb idd ook de laatste tijd last van mails die blijven zitten in mijn outbox, en mails die gewoon verdwijnen en in geen enkele map terug te vinden zijn?

Ter info: Heb je dit op beide manieren voor zowel als je via mail client en via webmail werkt. 

Ik weet niet of je outlook gebruikt want blijkbaar komen er via deze mailclient toch meer problemen voor. 

Reputatie 4
Badge +2

@Martin  ik werk momenteel, wat mijn skynet e-mailadres betreft, enkel met Proximus webmail. Ik gebruik geen mailclient meer wegens te veel problemen en ben dit ook niet meer van plan. Van vrienden die met een mailclient werken hoor ik eveneens gelijkaardige problemen. 

Tot vóór de migratie heeft Webmail altijd prima gewerkt . Nu zijn de problemen niet meer aanvaardbaar en blijkbaar ook voor de IT-ers problematisch, want ze worden niet opgelost. Daarbij komt nog dat als een probleem blijkt opgelost te zijn,  je de dag nadien dat probleem opnieuw vaststelt. 

Inderdaad er worden trouwens zowel problemen gemeld via webmail alsook via een mailclient, al verschillen de antwoorden, door het feit dat er toch soms zijn die melden dat bepaalde problemen dan weer via een mailclient niet voorkomen.
Maar inderdaad je kan er geen rechte lijn intrekken alleen kan je het maar zelf proberen om te zien in welk geval het nog best werkt.
Het is zoals je ook zegt duidelijk dat Proximus op een dikke kluif aan het bijten is, want anders was het al lang opgelost geweest.

Reputatie 7
Badge +5

@Argenteus@Luc .H @Bdw Sinds de migratie naar het nieuwe platform ondervinden we enkele problemen die we zo snel mogelijk proberen op te lossen.

Reageer