Vraag

mailbox

  • 26 January 2022
  • 13 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 1

Is dat nog normaal dat er al 4 dagen geen mailbox kan gebruikt worden in de proximus mailapp


13 reacties

Reputatie 1

Kan geen mails meer ophalen en als er al binnenkomen zijn het oude die al verwijderd zijn geweest , ook als ik een mail open verdwijnt hij 

Reputatie 1

AnnoFilip, bij mij ook. Ergerlijk….. Is Proximus hiermee bezig?

Ze zijn inderdaad al een hele tijd bezig met hun leverancier om de problemen onder de  knie te krijgen.

Ik vind het toch niet normaal dat ik al meer dan een week geen mail meer kan ontvangen, is men daar werkelijk mee bezig?

Inderdaad want zoals je hier op andere berichten als antwoorden kunt lezen dat het in orde gekomen is, wilt toch volgens mij zeggen dat het de goed richting uitgaat.

Reputatie 7
Badge +3

@H.G. 

Je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel dan stuur ik dit door naar IT.

 

Geert

 

Reputatie 7
Badge +3

@AnnoFilip 

Kan je inmiddels al mails verzenden en ontvangen via de webmail.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@Ken_01 

 

Er zijn inderdaad algemen problemen met de (web)mail. Kan je inmiddels al mails versturen en ontvangen?

 

Geert

Reputatie 1

@AnnoFilip

Kan je inmiddels al mails verzenden en ontvangen via de webmail.

 

Geert

idd ik heb mijn microsost edge vervangen door google crome en alles werkt perfect , dat hadden ze mij aangeraden bij proximus zelf 

Reputatie 1

Inderdaad want zoals je hier op andere berichten als antwoorden kunt lezen dat het in orde gekomen is, wilt toch volgens mij zeggen dat het de goed richting uitgaat.

idd ik heb mijn microsost edge vervangen door google crome en alles werkt perfect , dat hadden ze mij aangeraden bij proximus zelf 

Reputatie 1

AnnoFilip, bij mij ook. Ergerlijk….. Is Proximus hiermee bezig?

idd ik heb mijn microsost edge vervangen door google crome en alles werkt perfect , dat hadden ze mij aangeraden bij proximus zelf 

Is dat nog normaal dat er al 4 dagen geen mailbox kan gebruikt worden in de proximus mailapp

en is dit al in orde ook?

of alleen via browser 

Reputatie 1

dat is nu helemaal in orde

Reageer