Skip to main content
Vraag

mailbox


Is dat nog normaal dat er al 4 dagen geen mailbox kan gebruikt worden in de proximus mailapp

  • Apprentice
  • 26 januari 2022

Kan geen mails meer ophalen en als er al binnenkomen zijn het oude die al verwijderd zijn geweest , ook als ik een mail open verdwijnt hij 


  • Rising star
  • 26 januari 2022

AnnoFilip, bij mij ook. Ergerlijk….. Is Proximus hiermee bezig?


Martin
  • 26 januari 2022

Ze zijn inderdaad al een hele tijd bezig met hun leverancier om de problemen onder de  knie te krijgen.


  • Apprentice
  • 27 januari 2022

Ik vind het toch niet normaal dat ik al meer dan een week geen mail meer kan ontvangen, is men daar werkelijk mee bezig?


Martin
  • 27 januari 2022

Inderdaad want zoals je hier op andere berichten als antwoorden kunt lezen dat het in orde gekomen is, wilt toch volgens mij zeggen dat het de goed richting uitgaat.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 27 januari 2022

@H.G. 

Je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel dan stuur ik dit door naar IT.

 

Geert

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 27 januari 2022

@AnnoFilip 

Kan je inmiddels al mails verzenden en ontvangen via de webmail.

 

Geert


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 27 januari 2022

@Ken_01 

 

Er zijn inderdaad algemen problemen met de (web)mail. Kan je inmiddels al mails versturen en ontvangen?

 

Geert


  • Apprentice
  • 27 januari 2022
GeertC schreef:

@AnnoFilip

Kan je inmiddels al mails verzenden en ontvangen via de webmail.

 

Geert

idd ik heb mijn microsost edge vervangen door google crome en alles werkt perfect , dat hadden ze mij aangeraden bij proximus zelf 


  • Apprentice
  • 27 januari 2022
Martin schreef:

Inderdaad want zoals je hier op andere berichten als antwoorden kunt lezen dat het in orde gekomen is, wilt toch volgens mij zeggen dat het de goed richting uitgaat.

idd ik heb mijn microsost edge vervangen door google crome en alles werkt perfect , dat hadden ze mij aangeraden bij proximus zelf 


  • Apprentice
  • 27 januari 2022
Ken_01 schreef:

AnnoFilip, bij mij ook. Ergerlijk….. Is Proximus hiermee bezig?

idd ik heb mijn microsost edge vervangen door google crome en alles werkt perfect , dat hadden ze mij aangeraden bij proximus zelf 


Martin
  • 27 januari 2022
AnnoFilip schreef:

Is dat nog normaal dat er al 4 dagen geen mailbox kan gebruikt worden in de proximus mailapp

en is dit al in orde ook?

of alleen via browser 


  • Apprentice
  • 27 januari 2022

dat is nu helemaal in orde