Is dat nog normaal dat er al 4 dagen geen mailbox kan gebruikt worden in de proximus mailapp
Ze zijn inderdaad al een hele tijd bezig met hun leverancier om de problemen onder de knie te krijgen.
Inderdaad want zoals je hier op andere berichten als antwoorden kunt lezen dat het in orde gekomen is, wilt toch volgens mij zeggen dat het de goed richting uitgaat.
Kan je inmiddels al mails verzenden en ontvangen via de webmail.
Geert
Kan je inmiddels al mails verzenden en ontvangen via de webmail.
Geert
idd ik heb mijn microsost edge vervangen door google crome en alles werkt perfect , dat hadden ze mij aangeraden bij proximus zelf
Inderdaad want zoals je hier op andere berichten als antwoorden kunt lezen dat het in orde gekomen is, wilt toch volgens mij zeggen dat het de goed richting uitgaat.
idd ik heb mijn microsost edge vervangen door google crome en alles werkt perfect , dat hadden ze mij aangeraden bij proximus zelf
AnnoFilip, bij mij ook. Ergerlijk….. Is Proximus hiermee bezig?
idd ik heb mijn microsost edge vervangen door google crome en alles werkt perfect , dat hadden ze mij aangeraden bij proximus zelf
Is dat nog normaal dat er al 4 dagen geen mailbox kan gebruikt worden in de proximus mailapp
en is dit al in orde ook?
of alleen via browser
dat is nu helemaal in orde
Kan geen mails meer ophalen en als er al binnenkomen zijn het oude die al verwijderd zijn geweest , ook als ik een mail open verdwijnt hij
AnnoFilip, bij mij ook. Ergerlijk….. Is Proximus hiermee bezig?
Ik vind het toch niet normaal dat ik al meer dan een week geen mail meer kan ontvangen, is men daar werkelijk mee bezig?
Je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel dan stuur ik dit door naar IT.
Geert
Er zijn inderdaad algemen problemen met de (web)mail. Kan je inmiddels al mails versturen en ontvangen?
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.