@Jan Wachtwoord aanpassen kan je zelf, maar login niet. In het veldje Ticket in de profielgegevens op het forum kan je noteren wat je specifiek wenst aan te passen. Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes, Antonella
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
@Jan Jouw forum profiel is inderdaad nog gekoppeld aan jouw skynet e-mailadres. Mocht je dit willen wijzigen, geef dan het correct e-mailadres even door via jouw profielinstellingen in het veldje ‘Ticket’. Groetjes, Antonella
Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
Ik heb zelfde probleem, mijn oud (Telenet) email adres is binnenkort buiten gebruik en zou aangepast moeten worden.
(zie “Ticket” in profiel info)
Kan iemand van de forum medewerkers dit aanpassen aub?
PS: er is 3 weken geleden ook een ticket aangemaakt (52041788) omdat ik niet meer in MyProximus kan, is dit normaal dat dit zo lang duurt? Ter info; bij inloggen vraagt systeem steeds Authenticator code maar dit lukt ook niet.
@Dulac Ik heb uw info bijgevoegd in uw lopend dossier 52041788.Het dossier was niet in de juiste groep gezet viel me nu op.Ik heb deze nu doorgestuurd naar de juiste dienst.Excuses alvast voor het ongemak en dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel
@Dulac Ik heb uw info bijgevoegd in uw lopend dossier 52041788.Het dossier was niet in de juiste groep gezet viel me nu op.Ik heb deze nu doorgestuurd naar de juiste dienst.Excuses alvast voor het ongemak en dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel
@Joel M Alvast bedankt voor de hulp, MyProximus login werkt weer!
Mijn login van dit forum is nog niet aangepast, moet ik hier nog iets voor doen of wordt dit zowieso opgepikt?
@JLPS_ Door in te loggen kan u op uw avatar klikken.Dan krijgt u uw login scherm waar ook uw mailadres staat.Daar zou u het dan moeten kunnen aanpassen.Indien het niet lukt laat het via deze weg weten.Groetjes,Joel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.