Skip to main content
Vraag

login en passwoord van het forum wijzigen


Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 214 reacties

Hoe login en passwoord van het forum wijzigen ?

Bij “Mijn profiel” of “Instellingen” zie ik die mogelijkheid niet.

26 reacties

Martin
  • 32750 reacties
  • 20 december 2021

login dat kun je inderdaad zelf niet uitvoeren zal via de hulp van een Proximus forummedewerker moeten gebeuren.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 20 december 2021

@Jan Wachtwoord aanpassen kan je zelf, maar login niet. In het veldje Ticket in de profielgegevens op het forum kan je noteren wat je specifiek wenst aan te passen. Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

 


Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • 214 reacties
  • 20 december 2021

@AntonellaD 

De keuze “Wachtwoord” zie ik niet verschijnen:

Login aanpassen hoeft eigenlijk niet.

De bedoeling is om een beetje orde te scheppen in mijn wachtwoorden .


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 20 december 2021

@Jan  Kan je op het inlogscherm op ‘wachtwoord vergeten’ klikken? Dan kan je deze opnieuw instellen. Groetjes, Antonella

 

 


Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • 214 reacties
  • 20 december 2021

@AntonellaD 

OK dat zal ik doen.


Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • 214 reacties
  • 20 december 2021

@AntonellaD 

Ik wacht nu al 10 minuten op die mail:

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 21 december 2021

@Jan Heb je de mail ondertussen binnen? Check ook even de spam. Groetjes, Antonella


Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • 214 reacties
  • 21 december 2021

@AntonellaD 

Geen mail ontvangen, ook niet in de junk mail.

Kan het te maken hebben met Outlook en Windows 11 ?


Martin
  • 32750 reacties
  • 21 december 2021

Dit zou goed kunnen want soms komen ze met veel vertraging toe.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3135 reacties
  • 21 december 2021

@Jan 

nee, we denken niet dat dat ermee te maken heeft

we gaan het verder bespreken

groeten

Tina


Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • 214 reacties
  • 21 december 2021

@tina.b 

Doe niet te veel moeite, ik gebruik mijn oude instellingen wel verder.

Inloggen doe ik met mijn gebruikersnaam, niet met mijn mailadres.

Mijn gebruikersnaam is misschien gelinkt aan een mailadres (ab123456@skynet.be) dat niet meer bestaat.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 21 december 2021

@Jan  Jouw forum profiel is inderdaad nog gekoppeld aan jouw skynet e-mailadres. Mocht je dit willen wijzigen, geef dan het correct e-mailadres even door via jouw profielinstellingen in het veldje ‘Ticket’. Groetjes,
Antonella

Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd 


Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • 214 reacties
  • 21 december 2021

@AntonellaD 

Het juiste mailadres staat in ‘Ticket’.

Bedankt voor de moeite.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 22 december 2021

@Jan Het e-mailadres is aangepast in de instellingen. Groetjes, Antonella


Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • 214 reacties
  • 22 december 2021

@AntonellaD 

Wachtwoord en login zijn aangepast. Dank U.


  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 23 februari 2023

Ik heb zelfde probleem, mijn oud (Telenet) email adres is binnenkort buiten gebruik en zou aangepast moeten worden.

(zie “Ticket” in profiel info)

Kan iemand van de forum medewerkers dit aanpassen aub?

 

PS: er is 3 weken geleden ook een ticket aangemaakt (52041788) omdat ik niet meer in MyProximus kan, is dit normaal dat dit zo lang duurt? Ter info; bij inloggen vraagt systeem steeds Authenticator code maar dit lukt ook niet.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 24 februari 2023

@Dulac Ik heb uw info bijgevoegd in uw lopend dossier 52041788.Het dossier was niet in de juiste groep gezet viel me nu op.Ik heb deze nu doorgestuurd naar de juiste dienst.Excuses alvast voor het ongemak en dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel


  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 1 maart 2023
Joel M schreef:

@Dulac Ik heb uw info bijgevoegd in uw lopend dossier 52041788.Het dossier was niet in de juiste groep gezet viel me nu op.Ik heb deze nu doorgestuurd naar de juiste dienst.Excuses alvast voor het ongemak en dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

@Joel M  Alvast bedankt voor de hulp, MyProximus login werkt weer! 

Mijn login van dit forum is nog niet aangepast, moet ik hier nog iets voor doen of wordt dit zowieso opgepikt?


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3135 reacties
  • 7 maart 2023

@Dulac

login werd aangepast naar opgegeven mailadres.

pswrd blijft voor jou hetzelfde.

groeten

Tina 


  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 7 maart 2023

@tina.b 

 

Schitterend, dank u wel!!


Forum|alt.badge.img
  • 65 reacties
  • 8 maart 2024

Kan een Proximusmedewerker aub ook mijn login wijzigen naar de info in mijn ‘ticket’ en iets laten weten? Bedankt.

@tina.b 

@Joel M 

@Luc.M 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 11 maart 2024

@JLPS_ Door in te loggen kan u op uw avatar klikken.Dan krijgt u uw login scherm waar ook uw mailadres staat.Daar zou u het dan moeten kunnen aanpassen.Indien het niet lukt laat het via deze weg weten.Groetjes,Joel


Martin
  • 32750 reacties
  • 11 maart 2024

@Joel M 

In je profiel → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile 

Kan je je profiel foto en  naam en voornaam adres enz. wel veranderen , maar het mailadres dat zie ik toch nergens staan.

Het wachtwoord kun je ook wel veranderen.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3135 reacties
  • 12 maart 2024

@Martin 

@JLPS_ 

we vragen het na

mvg

Tina


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3135 reacties
  • 12 maart 2024

@JLPS_ 

“user has been updated.. “ naar gevraagde mailadres, paswoord blijft hetzelfde

kijk je eens na?

groeten

Tina