Hoe login en passwoord van het forum wijzigen ?
Bij “Mijn profiel” of “Instellingen” zie ik die mogelijkheid niet.
Hoe login en passwoord van het forum wijzigen ?
Bij “Mijn profiel” of “Instellingen” zie ik die mogelijkheid niet.
login dat kun je inderdaad zelf niet uitvoeren zal via de hulp van een Proximus forummedewerker moeten gebeuren.
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
De keuze “Wachtwoord” zie ik niet verschijnen:
Login aanpassen hoeft eigenlijk niet.
De bedoeling is om een beetje orde te scheppen in mijn wachtwoorden .
OK dat zal ik doen.
Ik wacht nu al 10 minuten op die mail:
Geen mail ontvangen, ook niet in de junk mail.
Kan het te maken hebben met Outlook en Windows 11 ?
Dit zou goed kunnen want soms komen ze met veel vertraging toe.
nee, we denken niet dat dat ermee te maken heeft
we gaan het verder bespreken
groeten
Tina
Doe niet te veel moeite, ik gebruik mijn oude instellingen wel verder.
Inloggen doe ik met mijn gebruikersnaam, niet met mijn mailadres.
Mijn gebruikersnaam is misschien gelinkt aan een mailadres (ab123456@skynet.be) dat niet meer bestaat.
Antonella
Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
Het juiste mailadres staat in ‘Ticket’.
Bedankt voor de moeite.
Wachtwoord en login zijn aangepast. Dank U.
Ik heb zelfde probleem, mijn oud (Telenet) email adres is binnenkort buiten gebruik en zou aangepast moeten worden.
(zie “Ticket” in profiel info)
Kan iemand van de forum medewerkers dit aanpassen aub?
PS: er is 3 weken geleden ook een ticket aangemaakt (52041788) omdat ik niet meer in MyProximus kan, is dit normaal dat dit zo lang duurt? Ter info; bij inloggen vraagt systeem steeds Authenticator code maar dit lukt ook niet.
Mijn login van dit forum is nog niet aangepast, moet ik hier nog iets voor doen of wordt dit zowieso opgepikt?
login werd aangepast naar opgegeven mailadres.
pswrd blijft voor jou hetzelfde.
groeten
Tina
Schitterend, dank u wel!!
Kan een Proximusmedewerker aub ook mijn login wijzigen naar de info in mijn ‘ticket’ en iets laten weten? Bedankt.
In je profiel → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
Kan je je profiel foto en naam en voornaam adres enz. wel veranderen , maar het mailadres dat zie ik toch nergens staan.
Het wachtwoord kun je ook wel veranderen.
we vragen het na
mvg
Tina
“user has been updated.. “ naar gevraagde mailadres, paswoord blijft hetzelfde
kijk je eens na?
groeten
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.