Skip to main content

Door de overname van windows mail door new outlook heb ik geen toegang meer tot mijn mails.

Al meermaals proberen account toe te voegen maar maar krijg constant de melding dat er iets fout ging, ook via imap geprobeerd maar geen succes.

account proberen toe te voegen op gmail maar ook geen succes, iemand die kan helpen?

Het enigste waar ik ook nog aan denk wat je eventueel nog zou kunnen proberen is bij iemand die je goed kent eens te proberen of het daar zou lukken in OL(new)  en dan het account wissen, om te weten of het iets met je laptop/instelling zou kunnen te maken hebben. Enfin het is maar een voorstel hé.

Dan zou ik toch eens eerst proberen als administrator, zie mijn vorige post

Dat kan zeker beter eerst eens geprobeerd worden, mijn bericht was gewoon in geval dit ook niet zou helpen wat jij voorgesteld hebt.

Dank je, maar zo raakte mijn bericht mogelijk verloren, daarom dat ik het maar eens herhaalde.

Dat zal wel niet het geval zijn want @Jozzy volgt duidelijk onze berichten goed op ;-)

Ok kan ik proberen thx

oups sorry ja @Mutlie.

Ik laat wel iets weten als het lukt,zal voor vrijdag zijn,wat ik wel raar vind,op mijn vaste pc,met windows 10 daar staat alles wel mooi in outlook new,

Voor nu groetjes.

Het gaat dus om je laptop?
Windows 11 Pro misschien? Dat lijkt me aannemelijk.

Begrijp ik toch niet goed dan zou dit toch ook niet werken voor een gmail account waar de instellingen en beveiligingen van de zelfde orde zijn als bij Microsoft.

Het is wel zo als het een Laptop is van het werk dat door de IT’ers van het werk restricties opgelegd worden uit veiligheidsoverwegingen, enfin ik probeer het maar beter te begrijpen.

Maar we wachten voor alle zekerheid best het verdict af van Jozzy

Het gaat dus om je laptop?
Windows 11 Pro misschien? Dat lijkt me aannemelijk.

Het gaat om een laptop Dell 2 weken terig aangekocht,persoonlijk gebruik,

Manmanman,geloof het of niet,het is gelukt,had eerst uitvoeren als admin,lukte nog niet,toen dacht ik, ga skynet vervangen door proximus,en dat voegde hij toe,maar dat is niet mijn e-mail waar ik mee ontvang en verzend,normaal mijn e-mail begint met een stuk voornaam en dan skynet.be,dat lukte dus niet naar webmail nog eens geweest daar is het met nrs enz,ik dacht ik probeer dat nog eens en EUREKA,het werkt en ik kan ontvangen en verzenden,en hij verzend gewoon als vroeger met nell enz,oef wat een zware bevalling,duurde maar even 2 weken 😉 bedankt iedereen voor het meehelpen en meedenken.

Groetjes