Skip to main content
Vraag

iphone 15 pro

• May 27, 2025
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

Beste

Ik hoop dat alles goed gaat.
Ik had graag willen informeren naar de iPhone 15 Pro deal die onlangs op jullie website/stores beschikbaar was. Is deze aanbieding momenteel nog op voorraad of verwachten jullie dat deze binnenkort weer beschikbaar komt?

Alvast bedankt voor de informatie!

Met vriendelijke groet

Staf

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • May 27, 2025

Tip: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • May 27, 2025

Tip: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

ik heb het normaal ingevuld

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • May 28, 2025

Dag ​@Stafvk hiervoor contacteer je best onze verkoopscollega’s via 0800 22 800 of kom langs in een Proximus Shop. Groetjes, Heidi

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • May 28, 2025

De Proximus website duidt in elk geval aan dat er geen iPhone15 Pro toestellen in voorraad zijn

Apple iPhone 15 Pro 128GB Black Titanium | Proximus

en blijkbaar is op de Apple België website zelf er ook geen iPhone 15 Pro meer terug te vinden (maar blijkbaar nog wel in andere winkels)

Martin
  • May 28, 2025

Gewoon ter bijkomende info:
Dit is inderdaad zo maar uit ervaring weet ik dat het in die andere winkels ook totaal niet zeker is dat ze direct kunnen leveren zoals ze dikwijls beloven!